[TI] Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mabellean

Re: Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:09

Vandaag trail wedstijd dorst.

Beginners trail gevorderde laatste plaats.
Beginners trail beginnende derde plaats.

15 oktober Eersel helaas na post 1 ylean verstapt zich en nicky mocht van mij op mabel verder en haalde post twee.Daarna opgegeven.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 23:44

Lucca GEFELICITEERD Muziek!

en Nadine Wow! gaat hard zo ... op naar t Z Hyper!

en Iris met lonan ook gefeliciteerd Muziek!

Lowara NETJES Cool wel jammer van 1ste, maar idd ff de punten kennen van een proef scheelt veel (Hoe lang heb je eigenlijk onderlinge/ bixie gereden voor je officieel ging starten ?! Bloos gewoon nieuwsgierig Haha! )

en Pollo volgende x beter met Baggio en Paledo gaat GOED OK dan!

Mabellean --> western vind ik moeilijker te volgen Bloos maar dus met beginners 3e geworden OK dan!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 20:33

euhm.. een hele poos vanaf dat ik haar al heb eigenlijk, maar pas sinds vorig jaar ben ik serieuzer gaan rijden Ja
ik ben niet zo'n fanatieke trainende wedstrijdruiter namelijk Nagelbijten / Gniffelen
maar nu komt er wel schot in, dus ik hoop volgend jaar L1 met haar te kunnen starten.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 16:32

Nou, vandaag weer concours gehad Haha!

eerste proef hadden we eigenlijk 185, maar daar gingen 2 punten ( dus 183 punten) af wegens een communicatiefout met mijn voorlezer.
( ik was al blij officieel de proef aan het rijden, zij dacht dat ik nog aan het losrijden was Clown )
de tweede proef ging voor mijn gevoel veel beter, maar de jury was het hier niet zo mee eens en ik kreeg 172 punten wegens te weinig impuls en zelfs een 2 en een 3 voor de middendraf ( terwijl ik de proef ervoor nog 2 zessen had gehad)
dus ach, heb weer wat leerpunten erbij, want hij gaf wel goede tips, en ik ben meer dan tevreden, Lowara deed het echt zo braaf allemaal vandaag Lachen
Dus nu ben ik al binnen 2 wedstrijden B+2 Haha! jeeeehhh

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 17:07

Dressuur:

Scott: Z1
Gipsy: M2 + 5 (bij ponys)
Boris: M2 + 7 (grai)
Duncan: M1 + 19 (cob)
Roosa: M1 (cob)
Melby: L2 +10
Baggio: L2 + 4 (grai)
Kayleigh: L2 + 3
El Carino Piedro: L2 +1
Dublin: L2 + 0
St. Oliver: L1 + 11
Candy: L1 + 7
Sissi: L1+5 (grai)
Gryffindor: L1 + 5
Venco: L1 + 3 (grai)
Tina: L1 + 1 (cob)
Mikado's Tequila: L1 + 1 (cob)
Gaelic: B + 10
Twist: B + 3
Jack: B + 3
Lowara: B + 1
Aileen: B + 0
Sayla B + 0

Springen:
El Carino Piedro: B + 5

Mennen:
Tina (cob):
M + 3 & VH + 3
marathon klasse1 : + 13

Marianne (kiss) met:
Santana:
Z + 1 & vh M + 9
Blondie:
L + 2 & vh L + 5
marathon klasse 1: +5
Tweespan Blondie en Santana,
B + 2 & vh L + 2
marathon klasse 1: + 1

Maaike met Blondie:
L + 4 & vh L + 8
marathon klasse 1: 11

Endurance:
Julie met Goodwin 33 + 28 km uitgelopen 1 winstp.
Sox 34 km uitgelopen

Onderlinge dressuur:

Lowara (grai) B + 9
Shelta: B + 8
Promiss (cob) B + 6
Viane B + 4
Lonan (cob) met dobbel B + 3
Lonan (cob) met Ier B + 3
Lonan (cob) met Iris F4b 220 punten, door naar F5
Sayla B + 2
Quincy B + 2
Silas B+2
Miss Mo B + 1
Chubby (grai) B + 2
Macho (cob) F9 + ..??
Sjimmy (cob) F5 + 0
Vasthi (vanner)
Snowdon (vanner)
Offspring (vanner)
Tommie O'Donnell (vanner) B + 1
Shayla (vanner) F4 + 0

Onderling Springen:
Boris: L (grai)
Lowara: BB en B
Snowdon (vanner)
Tommie O"Donnell (Vanner) BB
Candy

Mennen Onderling:
Snowdon (vanner): indoor marathons + vaardigheid
Mabellean (cob) : dressuur B tweespan mabel + ylean

Western officieel:
Sam (sandra H + vriend): amateur + open: trail, pleasure en horsemanschip
Blizz: WRAN C beginners: trail + pleasure
nielsd: Wran C beginners, pleausure, showmanship en horsemanship

Western onderling:
Snowdon (vanner): pleasure, trail en horsemanship
Blizzard: trail, pleasure, reining
nielsd: pleasure, horsemanship
Sjietaah: Trail, Showmanship & Trail @ halter, Polebending
Mabellean : trail

Voltige:
Piebald: D + 8 (Na NK > C)
'bettepet': basis, volgend jaar E

TRECC : T1 in equipe Mabel (cob) +mijn dochter nicky Ylean (cob)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-06 17:07

Baggio heeft vandaag 1 proef gelopen en 186 punten gekregen. Was er niet bij, dus de rest is voor Pollo Knipoog

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:15

Vlotte proef gereden vandaag. Vond zelf dat hij wat te vlug ging maar de jury heeft dit juist beloont met een 7 voor de impuls, was verder wel tevreden.
Een puntje erbij en een 5 plaats.
Verder met Paledo weer lekker gereden maar een mega strenge jury 177 punten en een 4 plaats, plaats 1 had ook maar 183 punten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:11

Muziek! lowara weer een puntje erbij ... jammer van -2 maar kostte je gelukkig geen winst Knipoog 2e proef voelde goed, maar dus te weinig impuls en fijn commentaar --> kijk daar heb je natuurlijk ook veel aan Ja en dus pas sinds vorig jaar serieuzer en nu dus echt aan t werk om hogerop te komen!!
Maaruh bij ons tellen ze per proef, dus binnen 4 proeven 2 winstpunten Knipoog ook nog steeds goed hoor Knipoog

en BAGGIO Cool weer 1tje erbij !!!

Paledo goed gedaan 4e OK dan! , maar dus strenge jury zelfs nr 1 maar 183...

Nou als t goed blijft gaan ga ik dus 26 nov weer Nagelbijten / Gniffelen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 23:31

grid schreef:
Muziek! lowara weer een puntje erbij ... jammer van -2 maar kostte je gelukkig geen winst Knipoog 2e proef voelde goed, maar dus te weinig impuls en fijn commentaar --> kijk daar heb je natuurlijk ook veel aan Ja en dus pas sinds vorig jaar serieuzer en nu dus echt aan t werk om hogerop te komen!!
Maaruh bij ons tellen ze per proef, dus binnen 4 proeven 2 winstpunten Knipoog ook nog steeds goed hoor Knipoog

deze zin snap ik niet zo goed geloof ik? Nagelbijten / Gniffelen

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 09:21

Beide dames, weer gefeliciteerd met jullie puntjes... Op naar de volgende!!!!!

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 14:33

Grid bedoeld dat je 2 proeven hebt gereden per wedstrijd dus 2 wedstrijden is 4 proeven (eigenlijk 4 wedstrijden) is 2 winstpunten. Is hetzelfde maar omdat je steeds per wedstrijd 2 proeven rijdt is het toch anders. Trouwens hier in de buurt (emmen) kunnen we nu geen 2 proeven meer rijden alleen nog maar 1. Daarom vinden we de binnenwedstrijden ook niet zo leuk.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:57

Gisteren een onderlinge wedstrijd gereden. Gevorderde beginners zeg maar. Trail tweede plaats en Horsemanship een eerste en dat terwijl dat helemaal niet mijn ding is..
Veel geleerd weer!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 00:32

riona schreef:
Grid bedoeld dat je 2 proeven hebt gereden per wedstrijd dus 2 wedstrijden is 4 proeven (eigenlijk 4 wedstrijden) is 2 winstpunten. Is hetzelfde maar omdat je steeds per wedstrijd 2 proeven rijdt is het toch anders. Trouwens hier in de buurt (emmen) kunnen we nu geen 2 proeven meer rijden alleen nog maar 1. Daarom vinden we de binnenwedstrijden ook niet zo leuk.

aaah zoo! ik dacht al, ik snap hem niet meer Clown
klopt, ik heb nu 4 proeven gereden. maar ik zie het hier best veel, 1 proef wel winst, andere proef totaal verprutst of lage punten.
Ik vind het niet erg, juist door die foute proeven heb ik weer dingen bijgeleerd die ik in de toekomst kan gebruiken Lachen
Mijn doel, voor 31 december 4 winstpunten halen.
ik heb er nu 2, en moet nog 3 concoursen rijden ( = in totaal 4 proeven). dus ik hoop dat ik het red, en zo niet, no problem, schuiven we het doel wat verder uit Ja

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 09:26

Misschien een stomme vraag aan ieder; Vinden jullie het niet zonde om voor 1 proef op wedstrijd te gaan??

Zelf ga ik alleen maar naar wedstrijden waar ik 2 proeven kan starten. Meer als reden; als ik de eerste verpest, kan ik proberen de tweede keer beter te rijden. Wij hebben volgens mij ook niet zoveel wedstrijden waar je maar 1 proef kan starten..

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 14:56

ja eigenlijk wel.
Vooral als het ook een eind weg is, maar soms kan het niet anders.
Wij hebben hier gelukkig ook meer 2 proeven dan 1 proef.Maar ik selekteer ze niet uit. Ik ga ook gewoon voor 1 proef onderweg,maar niet te ver. Als we straks zover zijn dat Baggio ook in de M1 zit dan ga ik wel per paard 1 proef rijden anders wordt het het wel erg veel.
Nu zit er altijd nog tijd tussen, maar dan niet meer.
Ik vind de overgang naar de M2 best wel pittig dus we blijven gewoon in de M1 tot we het aantal winstpunten hebben dat we weg moeten haha. Knipoog

riona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 15:49

Wij hebben hier alleen wedstrijden met 1 proef. Daarom gaan we in de winter ook niet veel wedstrijden rijden. Koud, meestal vies weer en al dat werk voor 1 proef. Waar rijden jullie dan 2 proeven. Zal wel weer te ver weg zijn.

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 09:27

Zelfs in de winter kunnen wij bijna altijd 2 proeven rijden. Je kunt er dan natuurlijk altijd zelf voor kiezen om 1 proef te rijden, maar je hebt bijna altijd de mogelijkheid om 2 proeven te starten.

POLLO schreef:
Ik vind de overgang naar de M2 best wel pittig dus we blijven gewoon in de M1 tot we het aantal winstpunten hebben dat we weg moeten haha. Knipoog

Ik heb ook eerst zelf heel erg zitten twijfelen om nog in de M1 te blijven, maar hebt de stap toch gezet. Het is wel een behoorlijke overgang, maar heb altijd zoiets, het is maar net wat ze willen zien.... Du gewoon lekker doorrijden en hopen dat je van het commentaar kunt leren. Als ik tzt de punten heb voor het Z1 dan blijf ik wel nog even hangen in het M2, zodat ik eerst alles onder de knie heb en dan bv. in het buitenseizoen Z1 starten....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-06 12:48

Ja Riona dat bedoelde ik

Nadinec --> hier helaas dus vrij weinig 2 proeven in de winter tot nu toe maar 2, waarvan ik er dus 1 gemist heb Bloos
Wel zijn er VEEL wedstrijden in de buurt (lees binnen straal ca 15 km) dus dan vind ik het niet zo erg om voor 1 proef op pad te gaan al is t wel veel waswerk voor 5 minuten Bloos maar ach dan is ze ook weer een keer schoon Haha!

Maar hier kun je dus zowat heel de winter thuis blijven als je alleen voor 2 proeven op pad zou gaan Scheve mond

Succes allemaal Knipoog

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 22:01

Ik ben Ziek Boos! Boos! geen winst vandaag dus.
Dat zou niet zo erg zijn ,maar zo slecht ging het vandaag niet. Ik was best wel tevreden, er moeten nog dingen veel beter maar ja dat weten we. Het is ook de L2 en niet de Z waar we in rijden.Afijn ik heb 166 en 165 punten gekregen 1 x een 7 voor de verzorging.
Met Paledo ook geen winst maar dat was ook niet verdient , die heeft heel zijn galop verkl oot en alle onderdelen die er dan bij horen ,maar toch nog 176 punten. Dat viel nog mee ,mooie 7ens en een 8 voor de schouderbinnenwaarts. Ach gut

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 13:47

Die luttele westernwedstijden die ik rij, rj ik idd meestal meer dan 1 onderdeel. Je bent er dan toch en de ervaring is weer mooi meegenomen.
Western gaat iets anders, elke proef is een wedstrijd op zich, er is dus geen gemiddelde van twee dezelfde proeven..

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:25

Hallo allemaal, naar een poos een berichtje van mij mijn tinkie en ik hebben ons laatse concour gereden,.. voor een paar weken terug helaas geen winstpunt maar ik was zelf heel erg tevreden Haha!

ik zou het leuk vinden als jullie nog een kijkje nemen in het topic van ons laatse concour viewtopic.php?f=10&t=681992&hilit=

nadinec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 18:02

Hé Pollo, zonde joh!!!!!! Volgende keer gaat het vast wel weer super!!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 18:43

he pollo, dat is altijd balen he, als je denkt dat het goed gaat, en je krijgt minder punten.

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 20:02

Ben gister met Gaelic weer een keer op wedstrijd geweest. Hij liep voor mijn gevoel de eerste proef te braaf en de tweede proef te heftig. Maar het resulteerde wel in twee keer 181 punten dus weer twee punten erbij.
Inmiddels zijn we B+14

Ik had twee keer een vijf voor verzorging waar ik toch flink van baalde aangezien we hem 's middags anderhalfuur hebben staan wassen. Tijdens een wedstrijd is hij van binnen zwaar gestresst en dat resulteert in diarree wat er letterlijk uitspuit en dan is ie dus niet schoon te houden aan de achterkant. Toen ik aan de jury ging vragen wat ik eraan kon doen kreeg ik naast tips hiervoor ook nog een compliment dat ie het enorm netjes vond hoe ik met een tinker tussen de paarden in de dressuur reed!
Was er wel trots op dat ie dat zei!!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 21:56

Netjes hoor
Ik ben wel benieuwd naar de tips die ze gaven om hem schoon te houden of te krijgen.

Ik ben even met Baggio uitgereden hij moet het een paar weken rustig aan doen. Dromen
Dus even geen wedstrijden.
Hij heeft een beetje last van zijn longen, vergelijk het met astma en hij heeft last van bloedworm die de bloedtoevoer naar de spieren een beetje tegenhoud vandaar dat het hem allemaal zoveel moeite kostte. Te weinig bloed en ook nog te weinig zuurstof in het bloed. Koe Ach gut
Braaf paard dat hij me er nooit heeft proberen af te gooien. Ik heb toch nogal achter zijn vodde gezeten Bloos