Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

irish_lady schreef:las zonet op bokt dat de erkenning van de ICS nederland ingetrokken is! Ben benieuwd!
Waar?!
flettie schreef:irish_lady schreef:las zonet op bokt dat de erkenning van de ICS nederland ingetrokken is! Ben benieuwd!Waar?!
Edit: lama, heb het al gevonden. Pffff, dat liegt er niet om..... Ben benieuwd wat de reactie zal zijn van de Heijkoopjes op dit bericht. Errug sneu voor die leden die nog van niets wisten....

Morgen weer gewoon lange dag, maar mag wel mee naar Oostende! De twee Ierse idioten vertrekken naar Caïro 
Hoe is het inmiddels met Sander? Die had toch last van oude blessures tijdje terug?
Ben lekker bezig geweest, paddock weer gemest, waterbakken gedaan, voer gehaald en in de tonnen gestoken, ma nog geholpen met appels plukken met de trekker. Zometeen eten en even met Dewi gaan rijden
Ik geniet met volle teugen!
werkt niet echt 
slecht geslapen afgelopen dagen

WenK schreef:Chub, niet echt, ik ga morgen terug naar de HA, ik blijf me echt raar voelen, onzeker met autorijden, m'n concentratie en coordinatie zijn echt ontzettend slecht --> na 2 uur, half 3 ben ik niets meer waard op mijn werk, ik ga fouten maken afdwalen etc, daarbij grijp ik mis, duw ik harder of zachter dan ik wilde etc. Mijn hoofdpijn blijft onwijs op mijn ogen drukken, kan m'n ogen amper open houden tegen de middag etc. Het hindert me behoorlijk en ik baal er van.
irish_lady schreef:kogel is door de kerk ICS nederland bestaat niet meer!