Niet te veel zorgen om maken Nientsje, dat gebeurt bij vissenvoer ook wel eens, is niet zo heel veel aan te doen. Als je alles goed hebt weggezogen en er geen eten meer voor ze is dan ben je er vanaf
Dat scheelt weer Maartje Heb gelukkig nog wel aardig geslapen, 4 uur schrok ik even wakker maar daarna sliep ik weer
_Clocloken_
Geplaatst: 23-08-14 09:04
Nog sterkte mira
en ieuwww vieze beesten die maden..
Gaat het nu al beter met Boris?
ik meld even dat het dit weekend erg moeilijk gaat zijn om te reageren omdat ik zowel zaterdag als zondag grime moet doen op een kleinveetentoonstelling waar ik lid van ben en wanneer ik thuis ben moet leren. Maar ik zal trouw proberen bijlezen 's avonds
Sandra, die 50km was wel in 1 dag en hem gisteren losgestapt aan de hand en stapte overal goed dus heeft de rit eergisteren super overleefd .
Oei van dat Wobler syndroom.
Kaatastrof
Geplaatst: 23-08-14 10:56
We zijn gisteren met hem gaan stappen en hij liep al stùkken beter. Gisteren voor het eerst zijn poeder gegeven en die at hij ook flink op. Straks weer stappen met hem..
We gaan misschien een shiatsu massage voor hem regelen. Zal hem wel deugd doen denk ik.
Eerste wat de DA zei was waarschijnlijk een spierverzuring, maar dat kan hij natuurlijk op het zicht niet zo snel weten. Moest met hem stappen en was duidelijk dat hij last had van zijn kniebanden. Die zal hij waarschijnlijk verrokken hebben. Hij heeft ontstekingsremmers gekregen en geef hem nu ook poeder bij tegen ontstekingen, dat deels ook pijnverminderend is.
Het einde is nog niet nabij hoor. Hij kan altijd terugvallen heb ik gelezen.. Het zal tijd nodig hebben om te genezen en laat hem dus een paar weken lekker rusten, buiten lichtjes buiten aan de hand stappen. En dan opbouwen.. Wil hem sowieso meer gaan rijden in de toekomst en meer trainen voor dit soort afstanden. Begrijp me niet verkeerd, wat hij nu heeft komt waarschijnlijk toch eerder door de val. Het is zeker wel iets waar ik heb uitgeleerd. Ik heb alles ook wat onderschat en dit zijn deels ook de gevolgen daarvan. Echter houdt dit mij niet tegen om er volgend jaar weer voor te gaan, maar dan gewoon meer voorbereid. Het was onze eerste keer en nu weten we wat ons te wachten staat.
Met Tinky gaat wel alles gewoon goed. Gisteren was ze ontsnapt en zat ze me haast uittelachen Is al de 2de keer in korte tijd dat ze het doet. Gek paard.
*Voert krekels en maden met de hand aan baardagaam* Wat nou vies, niet zo aanstellen Hier lopen uitgebroken krekels rond die ik soms zelfs beneden terug vind lol. Ik heb een grotere maat besteld nu dan kan Scully ze beter zien. Heb ook kakkerlakken besteld maar die voer ik wel met de pincet
Wat een tegenvallers allemaal... Carolien beterschap en hopelijk snel verbetering dan. Boris mag ook snel weer beter worden dan. En nu geen slecht nieuws meer jongens!
Net eventjes een halster gekocht voor Guess voor de fotoshoot van morgen, moet hem wel nog wassen. Het regent vandaag weer dus laat hem nog maar even weken in de regen Morgen zou het (eindelijk) droog worden. Ook voor Cheyenne een zwart touwhalster gekocht dan rij ik daar voortaan mee want Cheyenne is zo'n poepsimpel paard dat alles wel doet met of zonder tuig
Ik heb al even een tijdje niet gereageerd maar vanaf nu, (Nieuw voornemen) ga ik nog meer meelezen. Maar jullie gaan ook zo hard!
Vanavond ga ik denk ik weer naar paard lief! Door dat rottige weer heb ik hem al een eventjes niet kunnen zien. Ben laatst toch door de regen gefietst of hem eventjes te zien! Die schat draafde meteen naar me toe.... Met een vet schattige hinnik.... *Smelt*
Haha ik voer ze ook met blote handen hoor Sheryn, en levende krekels en sprinkhanen heb ik ook geen probleem mee. Dit zijn alleen vieze minuscule kriebelbeestjes x1000 en dat vind ik gewoon smerig Ben nu al benieuwd naar het resultaat van de fotoshoot! Veel plezier morgen!!
Ik ben vanmorgen al vroeg naar stal gegaan en was half 4 pas thuis, dus ben best lang geweest hihi (was mn horloge vergeten ) En dit begroette me toen ik eenmaal aangekomen was Onder een "gehuhuhuuh" : Dus eerst zijn stalletje gedaan en lekker gepoetst en wat paarden binnen gezet (begon te plensen). Daarna les gehad en pfoe dat was me er eentje Hij had een week niets gedaan, op woensdag eventjes na, dus hij was enorm fris. We hebben het wel lekker en ontspannen afgesloten gelukkig De staleigenaresse zei dat we, als we zo doorgaan, het niet slecht zullen doen op de wedstrijden later Hier nog een leuke foto van ons!!
Redbull staat vandaag officieel apart van Mello. Ging super goed, heeft even bij de hengsten op de wei gestaan, die waren super braaf! En nu staat hij naast Guess op stal, die hebben we net in de regen gewassen zodat hij mooi schoon is voor de shoot morgen. Hij is echt rustig nu, paar keer naar Mello geroepen maar boeide hem niet veel, ging lekker hooi eten. Mello roept niet terug en is volgens mij ook tevreden nu. Volgende maand wordt hij opgehaald. Ik ben alleen zo stom geweest, helemaal vergeten paspoort aan te vragen, oops! Ga ik nu meteen doen.
Cup word DNA geregistreerd bij ons en niet gecipt... maar door de registratie is die wel in orde.
Jack gaat pas sinds April vrij goed op bitloos en nu sinds enkele weken op neckrope. Daar voor moest ik dat niet proberen en in groep gaat het nog niet perfect. Maar goed gaat al veel beter dan vroeger dan liep hij thuis ook door bitloos heen en nu is die er netjes gevoelig op
Met Cup naar dorpsfeest geweest boeide hem allemaal niet veel. Begon wel aardig te regenen was aardig rillen want had mijn trui aan broertje lief afgestaan. Toen ik hem eindelijk van zusje mocht overnemen in een draf je naar huis gegaan aan de hand snel een deken gepakt voor mij zelf.... brr