Weet iemand of de B zonder startkaart in Merselo op zaterdag en zondag 's morgens, 's middags of 's avonds is? En is het mogelijk daar een stal te huren (alleen overdag, geen overnachting)?
Heel leuk, goed gevoel bij. Wel heel erg wennen weer, maar komt goed...
Allienda
Geplaatst: 28-02-14 09:09
WenK schreef:
Heel leuk, goed gevoel bij. Wel heel erg wennen weer, maar komt goed...
Wat een leuk jasje voor het "Bixie"-meisje! Ik heb zo onwijs veel zin in Merselo
Caro_MarjaH
Geplaatst: 01-03-14 16:03
Wij zijn weer thuis. Ik moest om 11.45 starten, slechts 2 M1-combinaties. Echt lekker heb ik niet gereden want madam was niet echt goed aan het been en we waren slordig. Ik had dus ook niet verwacht dat ik winst had gereden. De prijsuitreiking was dus een grote verrassing toen bleek dat ik de 1e proef gewonnen had met 180 pnt en de 2e proef had de andere combi gewonnen maar had ik ook nog 182 pnt. Toch weer 2 punten erbij En toch nog met een lekker gevoel naar huis.
carolina1278
Geplaatst: 01-03-14 21:03
Hier vandaag redelijk gereden.. 183 en 176
Wel weer zin in morgen..
is er trouwens nog iemand die mij kan assisteren met het inrijden?? De faalangst steekt weer zijn kop op en moet daar even doorheen 'geholpen' worden
Waar komt dat toch ineens weer vandaan Caro? Jullie gaan toch hartstikke lekker? 1 wp erbij en dat ondanks dat Yinx niet helemaal goed te pas is geweest! Toppie toch?
Ja...ik kan anders hier ook wel even roepen wat ik vaak tegen Cynthia d'r gespannen bekkie geroepen heb?
Lowara
Geplaatst: 01-03-14 21:16
Helaas start je wel erg vroeg, anders had ik je wel kunnen helpen met wat ontspannings oefeningen van tevoren. Zodra er een keertje een concours is waarbij de tijden bij elkaar zitten, help ik je een beetje als je het fijn vind?