Wat een beauties zien we weer voorbij komen... als het vlekkenvirus ook eenmaal is toegeslagen Dit ben ik op Melodies Calypso (zijn pappa is Ryon van Annelot) Hij wordt 17 maart alweer 4 jaar en is nu een maand of 5 "onder het zadel" We doen rustig aan maar hij pikt alles goed en snel op en heeft ook nog eens veel plezier waardoor ik alleen maar meer geniet!
Deze foto is 14 januari gemaakt tijdens ons eerste buitenritje (het pad af bij stal en bij de boer het pad op maar alleen zonder een ander paard en ik heb mijn cap netjes opgehad alleen voor de foto afgezet) Calypso was zoooo braaf! Ik heb hem gekocht toen hij een week oud was maar het is het wachten waard geweest!
Wat is het toch een Topper die Calypso Nog even en dan ziet pappa Ryon een heel stel van zijn Beebs terug. Wat zal het gezellig worden !
nikkielvis
Geplaatst: 26-01-12 08:35
Calypso is wel een lekekrding zeg
Gaaf zo op het strand. En wat leuk die twee samen een baby
Rohan ziet er super cool uit. Wat een beer
Wat een leuk koppie heeft Isa
En nog veel meer moois voorbij zien komen. Ligt het aan mij of zijn jullie tinkies allemaal zo groot?
JPTinkers
Geplaatst: 26-01-12 08:55
knappe rohan en calypso is ook al zo jammie leonoor lekker in het water foto's van de toekomstige ouders in spee isa ziet er super uit!!! bing zijn lange manen knappe mac clover zadeltje testen blue is leuk
Bedankt voor de leuke reacties... tis idd een lekker ding maar dat zegt iedereen van zijn eigen kanjer
@Nikkielvis: Weet niet wat groot is... Mijn mannetje wordt 17 maart 4 jaar en is momenteel 1m50 / 1m51 voor mij groot zat maar denk dat er nog wel een beetje bijkomt...
@Caira: Nee, qua uiterlijk heeft hij niets van zijn pappa, maar karakter komt soms aardig overheen al overheerst zijn mamma in alles.
Deze foto's zijn vorig jaar gemaakt in april. De eerste is hij gewassen voor de keuring
Deze foto is op de keuring van ICS Ireland in Bolsward/Tjerkwerd Hij werd reserve kampioen bij de PartBred, op de keuring vonden ze hem nog te luxe. Ze zagen wel kenmerken maar de tijd moest leren of het er echt wel uitkwam... ben benieuwd voor mij is hij toch het mooist!
Rohan is gaaf! Leuk, 2 beebjes op het strand stoere calypso, doet 'ie braaf Tristan heeft een mooi oog Isa mag hier ook wel komen! Hier Blue 2 herfsten geleden:
Hehe, eindelijk topic weer gevonden. Blijft genieten!
Net voor een ander topic even het archief in gedoken. Kwam deze foto tegen: Februari 2005. Waar is de tijd gebleven?? In juli heb ik Jessie alweer tien jaar
Allerallerallermooiste draak.
Flynn wordt in juli ook alweer vijf. Djeez.
Van guppie:
Naar een beer van 1.65m en nog steeds groeiende
grid
Geplaatst: 27-01-12 21:19
Heerlijke foto's weer
Jilletje Leuk gezicht al die tinkies in gang moet voerhekken is dat jou nieuwe aanwinst die laatste en die op 1 na laatste foto naar je kijkt ?!
Hé Berdien idd waar blijft de tijd.... Say wordt ook alweer 13 dit jaar Jij Jessie alweer lang heerlijk van die "oude doos" foto's en flynn is alweer een hele kerel
De dagbesteding vd ukkies
Allebei hetzelfde hooitje willen (stelletje hooiknoeiers zijn t trouwens ook )
Vaststaan voor een poetsbeurt Norah was beetje ongeduldig en probeerde (hoofdschuddend) t touwtje los te krijgen (stroom staat uit als ik ze vast zet )