ja had het ook al gezien ziet er niet erg best uit de week voospellingen wel erg jammer maar veiligheid staat op nummer 1 natuurlijk
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-10 09:11
Ik wil het inderdaad af gaan gelasten maar wil eerst even het maandelijkse gesprek (morgen) met Herry afwachten om naar een eventuele uitwijkdatum te zoeken. Dan denk ik zelf om het eventueel te verplaatsen naar maart. Ook moet ik het ff kortsluiten met Evy (die Murphy heeft omgewisseld voor Bram). Ik weet ook niet of je op zo'n korte termijn genoeg jury kan vinden en of het een weekend of één dag moet worden en of er wel belangstelling voor is.
Moet eerlijk bekennen dat ik wel blij ben dat het afgelast is... omdat ik net voor mezelf had besloten om mezelf terug te trekken... in maart ben ik er ook bij... mits het niet op de 25ste val want dan is mijn broertje jarig
flettie
Geplaatst: 13-12-10 14:58
.... owwww, vanwege Myrthe d'r leeftijd!
M_D_H
Geplaatst: 13-12-10 14:59
ik moet van mijn vader melden dat hij het jammer vind maar wel begrijpelijk, en iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar wensen van hem
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 13-12-10 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
inderdaad we gaan nu hopen dat het absoluut bagger weer wordt dat het iniedergeval niet voor niks is afgelast!! wel ook zonde van alle tijd en werk wat jullie er weer in hebben zitten dus bij deze wel bedankt voor de organisatie!!!
En ieder fijne kerstdagen en gelukkig nieuw jaar!!