oh en mensen die het van dichtbij hebben mee gekregen. Daily is weer gedekt en drachtig bevonden
Gefeliciteerd meid.
Gilbey
Geplaatst: 11-07-10 20:40
ziet er heftig uit. Het was hier ook aardig aan het spoken maar al ik dit zo zie en hoor viel het hier nog mee. Echt mazzel dat de kinderen er nog niet waren.
Succes met de zoektocht naar nieuwe tenten, het meeste zal wel uitverkocht zijn ivm de finale van het WK.
Pff, hier was de onweer ook erg, boom op elektriciteitskabels vd treinspoor gevallen, broer was bijna over gereden als man m niet gewaarschuwd had Dan had ik gefrituurde broer gehad.
En hier nog boom omgevallen en giga veel takken op de wegen
Hoop wel dat we beter weer hebben dan wij nu hier...
Lowara
Geplaatst: 12-07-10 12:15
pfff mag het toch wel hopen anders smelten we weg! Hier vanochtend het eerste hitte slachtoffer al gehad. een ( hele mooie grote groene ) specht zag het allemaal niet meer zitten, en deed een kamikaze poging tot zelfmoord tegen een raam aan. de poging is ehm.. gelukt vrees ik
mmm hier begint het ineens te betrekken en te rommelen, dus heb gauw even de stallen gedaan om de paarden last minute naar binnen te doen mocht het losbarsten. is het ook een stuk koeler bij jullie nu dan? hier is het zooo benauwd nu
hier is het lekker koel nu hoor!! alleen nog heel nat en heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en die moet ik op de fiets ophalen..... maar goed i kdenk dat de paarden genieten van deze regen op hun vachtjes na alle hitte!
M_D_H
Geplaatst: 12-07-10 12:55
gil staat gelukkig altijd binnen zodra het begint te ontweren hier is het nu ook hartstikke benauwd,,,
tja inmiddels is het hier ook alweer begonnen hoor! zag net op buienradar dat het om 14.00 uur hier (zeist) weggetrokken is!
Lowara
Geplaatst: 12-07-10 13:00
aaaahhh dat is wel balen dan Cheveyo
hier komt het nu met bakken uit de lucht! paarden hebben maar mooi pech even, ik ga niet in dit weer naar buiten om ze binnen te halen
M_D_H
Geplaatst: 12-07-10 13:02
ow wat ben jij egoistisch jij lekker droog binnen, en die arme diertjes in de regen on onweer buiten... nou ja zeg... this schandalig waar woon je? denk dat ik ff de dierenbscherming ga bellen
hebben wij al gehad van het weekend...huis bij mijn ouders stond blank....en voerkas onder water/glas...pfff. En nu regenen de paarden voor de zoveelste keer zeikensnat hihi, een paar kunnen vanaaf naar binnen, de rest woont buiten. Wel lekker koel voor ze!
Ben me aan het volstoppen met ligakoeken...zie het nog niet droog worden...nou ja... bijna wel denk ik.