Ik wil soweizo proberen om met de cross trainingen te doen, maybe ook wedstrijd
Gezellig!!! Ik ben ook van de partij.
M_D_H
Geplaatst: 21-01-10 12:40
ik heb laatst voor het eerst cross hinderrnissen gesprong op bussloo vet leuk dus denk dat ik ook de crosstrainingen pak, en dan mischien ook wel de cross rij
gaaf zeg dat er zoveel mensen mee doen de 4 dagen. dat vindt ik echt leuk. ik doe op maandag mee dressuur officeel B en tonnenrace en hindernisbaan.
wie doer er ook mme met deze onderdelen.
de tonnenrace doen jullie dan een western zadel op of niet. mijn tinker vindt het nog al erg leuk en gaat nogal erg hard. ben aan het oefenen dat hij rustiger moet zijn.
miin shetlandertje van 8 maanden gaat ook mee als mascotte. haha
Tonnenrace doe ik geen westernzadel op, alhoewel die knop wel handig is met draaien maar dan heb ik ook zo'n strap achter nodig, nu ligt ie niet stevig genoeg om scherp te draaien. Lig ik straks onder Bon Gister op Bon zonder zadel gereden Zal wel gras happen worden met zo'n stok in n handen haha.
ik doe ook tonnenrace en hindernisbaan, tonnenrace gewoon met mijn wintec, mijn barefoot rolt dan om denk ik en tja mel gras/zand happen met ringsteken, je bent niet de enige vrees ik!! haha, die onderdelen ga ik binnenkort ook maar eens oefenen, nu eerst even nog paar weken alleen dressuur en dan crossen, springen, tonnen racen, galoperen zonder zadel met 1 hand!! leuk leuk!
grrr
Geplaatst: 22-01-10 23:35
Tonnenrace doe ik in eerste instantie gewoon niet te hard... ben niet zo'n lefgozer... Je mocht eerst 1/2 keer oefenen toch?
Tinkermuts
Geplaatst: 23-01-10 09:05
ik doe de tonnenrace wel met mn bfje maar chuck gaat echt niet zo hard dat mn zadel glijd\hoor hihi, misschien wil ie wel op z'on ton staan
ik doe de tonnenrace toch echt wle lekker mijn heerlijkzittende westernzadel op hoor. Whiskey vind pole bending al geweldig dus dit vast ook helemaal. ga zeer binnenkort ook weer eens oefenen En misschien pak ik nog een crosstraning mee , maar dat hangt er even vanaf
Wellicht dat ik kijk of ik Ilona haar westernzadel meeneem voor de tonnenrace, voor op Baggio
Ik ga van te voren beetje oefenen erop, dat ie weet wat de bedoeling is en dan gaan we voor het 'echie'. Reken maar dat ie fanatiek wordt Ringrijden wordt geen ramp, dat heb ik eerder gedaan met hem (is ie ook zo fanatiek in).
Leuk! staat vast stoer op Baggio! ik weet nog niet ik dat met Tom ga doen...hij moet al genoeg werken en hij wordt daar een beetje heet van
M_D_H
Geplaatst: 25-01-10 19:51
ik heb met gil ook laatst aan ringsteken gedaan gelukkig wel met zadel... en in draf
hij vond het geweldig... en werd vreselijk fanatiek... tot er zo'n ring van het stokkie afviel... en daarbij het stokkie in zijn zicht kwam... ik lag er ernstig snel naast
Heb mij net weer ingeschreven voor die altijd leuke tinkerdag! ik ga op de zondag en maandag en doe mee met de onderdelen M2 dressuur paarden 4x springen80cm cross gevorderd tonnenrace en hindernisbaan. We doen nu al 3 jaar(?) mee en vinden het altijd tof om mee te doen. zeker om al die verschillende tinkers te zien!! misschien kan ik annemarie met mix en mijn moeder op wizz overhalen om weer mee te doen!
Ik volg meerdere malen dit topic en sta nu ook wel op het punt om me in te schrijven, alleen hoop ik dat mijn vragen nog worden beantwoord die ik naar het emailadres heb gestuurd.
Amber_b jij woont vlakbij ons!! wat grappig!! Heb je op de wedstrijden weleens gezien (herkende je scapa polo in je profiel ) Gezellig dat je ook mee doet. Bontlover, misschien dat je je vragen ook via PB kan stellen aan michel of in het topic, veel in dit topic weten ook veel vragen te beantwoorden!