Haha, ja daarom! Wij hebben een hondenhoekje in de schuur, daar ligt al hun rotzooi, speeltjes/bench/hondenmand en bivakkeren ze als we niet thuis zijn overdag en als ze vies zijn.. Wanneer ze schoon zijn mogen ze ook in de keuken, lekker voor de kachel liggen maffen..
de humor van mij en mijn vriendin ook neit vorige week piesten we bijna in onzebroek van het lachen bij een haringkar echt als ik er nu weer aan denk dan schiet ik zo weer in de lach, maar dan vertel ik het thuis aan raymond en die snapt er geen hout van
mnkortleve
Geplaatst: 08-10-09 23:24
Ik wil wel met jou mee hoor Leon, aangezien mijn eigen man nergens mee naar toe wil moet ik maar met een andere man op stap.
Moeten we alleen nog afwachten welke dag de leukste rassen komen... want het is twee dagen We gaan dus sowieso al wat missen, want ik ben nog niet zo gek dat ik twee dagen ga
Laatst bijgewerkt door D_Travis op 08-10-09 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
snowdon
Geplaatst: 08-10-09 23:27
D_Travis schreef:
oow daar heb je van alles dus?? nice
Ja en ook allemaal standjes Ik heb op de keuring laatst weeg begrepen dat dat vooral een vrouwending is Ik koop eigenlijk nooit iets, uitzonderingen daargelaten, op keuringen/beurzen/tentoonstellingen/e.d.