Tja, met Katinka gaat het eigenlijk gewoon super. Met mij wat minder.. wordt echt met de dag zenuwachtiger Moet zeggen dat de kleur en het geslacht al niet eens meer uitmaakt, als het er maar gezond uitkomt.. Ik denk zelf dat er toch een bruine uitkomt. En misschien maar beter ook, kan echt niet alles zelf houden .
Hier wat foto`s van vanmorgen:
Lijkt toch al heel wat zo he?
Maar zo vind ik hem nog niet strak genoeg:
Banden zijn al lekker slap:
En ziet ze er niet super uit?
Vanavond gaat ze dus al lekker op stal, alhoewel het mij, gezien hoe het vorig jaar ging, niet zal verbazen als ze nog 2 weken blijft lopen hiermee..
Jullie waren het toch met mij eens dat het uier nog strakker moest?
Ik had haar daarom vannacht nog maar niet opgesloten, het kwam toch nog niet en als ik haar opsluit staat de rest in de regen etc etc...
NOU HET KWAM DUS WEL VANNACHT!!! Stomme Katinka heeft me mooi weer gefopt!! Ging net heen om ze op het gras te zetten, liep het veulen er al bij.... keek ik
Waaaah Mariska, zat nét vanmorgen nog in je topic te kijken hoe lang Katinka nog moest !!!! Super, een valk-meisje !! Ben énorm benieuwd naar de rest van de foto's !
Hier nog een paar foto`s... flutkwaliteit maarja wat wil je anders in stal..
Hierop kun je ook de dingen zien die de feestvreugde een beetje onderdrukken..
Ze heeft vannacht in de draad gezeten, en heeft een paar kleine wondjes. Maar erger is dat ze geboren is met een liesbreuk, die hoogstwaarschijnlijk geopereerd moet worden. Veearts is er natuurlijk al bij geweest, en die zegt dat we het even aan moeten kijken en goed voelen of het zacht blijft. Als ze dan wat ouder is kan ze eraan geopereerd worden..
Gelukkig is ze verder helemaal fit enzo!! Het linkerachterbeen is tot halverwege de pijp bruin, en dat wordt een zwarte hak en een beetje een zwarte sok dus
Gewéldig is ze, Mariska. Sneu van dat liesbreukje en de draadwondjes, maar dat is hopelijk allemaal te verhelpen. Ondertussen is en blijft het een prachtig dametje !!