En mijn bazin heeft inmiddels al terug gebeld en ik weet waarom ze me belde om te komen, maar dat is nogal een ingewikkeld verhaal. Maar nu moet ik niet meer komen gelukkig. Ze was ook niet meer boos en wenste me nog een fijne middag..
Ja, als je de situatie weet snap ik haar 'paniek' wel.. Maar het is zo'n raar verhaal.. Ga ik hier niet op internet zetten omdat ik nog wat dingen daarover aan het uitzoeken ben hoe dat nou ineens zo kan..
Black.. Heb even je topic gelezen en ik zou gewoon eens gaan babbelen bij de concurent.. Kijken wat die je bieden. Maar verwacht niet zij wel rekening gaan houden met je paard, want dat doet bijna geen enkele baas..
Hahah heb jij daar ook last van Ik werd sochtends wakker, doe me rolgordijn omhoog. Staat die ineens voor me neus. Nou sprong geloof ik een meter omhoog
Hahah heb jij daar ook last van Ik werd sochtends wakker, doe me rolgordijn omhoog. Staat die ineens voor me neus. Nou sprong geloof ik een meter omhoog
Dat heb ik ook eens gehad.. Heb nog nooit zo staan gillen, en ik had toen ook een heel leuk slaapkleedje aan..