Dobbel@ hoe zijn de spieren op de kont.. Als die inzakken kan het binnen 24 uur komen... (is mij door een fokker verteld)
mhm dan als dat niet zo is doe ik er een dagje op hij word dus of 21 aug s'avonds geboren of 22 overdag
Nope geen veulen vandaag, we gaan zo even kijken hoe het staat, we zijn de hele dag weggeweest en volgens de oppas (Ier) zag alles er rustig uit,
is er vandaag een zwarte merrie geboren? ik denk het nie.. zit vast fout met gokken maar de dag duurt nog even
karuna schreef:Dan had het al geboren moeten zijn . o oeps type fout ik had voor me zelf reminder gezet ik bedoel 26ste ipv 16e
Nou hoe gaat het nu? Ik moet namelijk een nieuwe gok wagen. Nouja, ik gok maar wat. Dinsdag 28 augustus. Kleur en geslacht hetzelfde als vorige gok.
nog helemaal niet Janet, viane laat ons erg lang in spanning, balen hoor. maar goed we wachten maar rustig af.
oke,ook een nieuwe gok.nog steeds zwart bont maar dan op mijn verjaardag,31 augustus.dat moet toch geluk brengen he.ik hoop voor jou dat de spanning niet te lang meer duurt