Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sorry, idd lekker ding
Vandaag even lekker door de bak gestapt met halstertje om, toen lekker laten grazen en toen weer de wei in gegooit, vond wel dat ze vandaag een lekker lui dagje had verdient

We draaiden om, anders kwamen we in het bosje (veel dazen), ik liep toen met Chayenne... komen er twee crossbrommers aan > Leon een meter lager, in de sloot
Haha, dan kunnen ze zulke rare sprongen maken he! 

Voor de volledigheid

en Dewi (Tinker) en Elvira (aka Ellie / Elledel, veulie van Dewi en Baggio). Dewi heb ik van Leonoor twee jaar terug overgenomen. Aman is 10 jaar, Dewi vermoedelijk 11. Ben een echte recreatie-poldercrosser. Woon vlak bij Sita in de buurt. Ik studeer (nog altijd ja) in Dronten Flevoland en hoop ooit eens af te studeren (volgend jaar feb?
). Ik werk in http://www.hoteldezwaan.nl hier in de buurt, ben eik keukenhulp, maar wegens slechte weer doe ik nu ook ontbijtdienst en kamers. En dat betekent dus vroeg opstaan waarover ik veelvuldig zal klagen
Tot slot moet ik nog even vermelden dat ik een rasechte boerendochter ben, op een waanzinnig mooie stek woon en de paarden aan huis heb
(foto's in profiel)
Sita_ schreef:Nee TK.. Was het maar waar.. Zo'n knappe gozer![]()
Haha.. Tis mijn broer..
Sorry Siet, maar dat dacht ik ook eventjes
Wel een hele mooie foto 

) en dan in de late avond lekker rondsukkelen... Heerlijk, dan krijg ik een echt zomergevoel.