JEEEJ het nieuwe topic, weer een om vol te kletsen!
Pallieter heeft sinds vandaag een ´verzorger´ ! Een vriendin van me (naadje24) Zocht nog een paardje om mee te tutten, wie is daar beter voor dan pall? haha ze heeft echt gave foto's gemaakt vandaag! Er komt een topic van dan krijgen jullie de link, van me bink!
Wie van jullie woont er trouwens in Friesland? Ik ga aankomende zaterdag voor 2 weken op vakantie naar Friesland, naar het bergurmermeer ofzoiets!
Naja, meiden en heren we maken er een super gezelig nieuw topic van!
Leuk l0rdJ! Ik ben weer voor even thuis Vandaag even lekker door de bak gestapt met halstertje om, toen lekker laten grazen en toen weer de wei in gegooit, vond wel dat ze vandaag een lekker lui dagje had verdient
Ik en Arjan hebben net voordat we de paarden voerden nog even een kort rondje gewandeld met Snow en Chay... Ik ben even op Snow gesprongen, gewoon stalhalster met touwtje dus en dan zo Chayenne een stukje mee... zelfs in draf! Voelde heerlijk
Met Snow kan ik alles wel zo'n beetje, ga ook wel eens enkel met touwtje om de hals op pad. Maar Chayenne heeft nog een lange weg te gaan en daardoor voelde die paar honderd meter zo goed!
Dat is dan een mooi moment he Leon! Chayenne heeft inderdaad nog een lange weg te gaan, maar daar is ze ook nog jong voor om alles te leren! Wel fijn dat ze zo braaf is.. Met Amy kan ik ook wel zonder zadel met halster op pad, gewoon stappen meer niet want dan word ze helemaal hyper..
Smakelijk Lordj! Leuk een verzorgster voor Pallieter. Ik ga denk ik voor Shania ook iemand zoeken. Ik heb dr echt te weinig tijd voor.. En dat vind ik best jammer.. Twee paarden is een hele opgave met een fulltime baan..
Ik was op het goede moment ermee gestopt overigens We draaiden om, anders kwamen we in het bosje (veel dazen), ik liep toen met Chayenne... komen er twee crossbrommers aan > Leon een meter lager, in de sloot
Ik zit te denken over een naam voor mijn foto's zeg maar.. Omdat ik een site ga maken..
Nu is mijn naam Spaans.. Dus wilde ik er een spaans woord achter plakken.. bv www.conchita-fotografia.tk ofzo.. Weet echt niks. Wilde eerst Amy dr naam er in verwerken. Of iets van La vita e bella fotografia.. Ik weet t niet.. Ben niet zo vindingrijk..
Antwerpen / Tunnel. Mij maakt het weinig uit, nadeel van de tunnel vind ik dat het gewoon asociaal duur is. Ik heb dan wel een T-tag, en iets van 1,10 korting per keer. Maar toch blijft het duur. Ring van Antwerpen, en sowieso de Expressweg vind ik, sinds het zo opgeknapt is, lang niet vervelend rijden. Ik ken het daar inmiddels ook vrij aardig en kan zo de weg vinden
Berdien, fijn dat je je lady apart kan zetten
Voorstellen, ik sta er niet bij, geen idee of ik dat toen gedaan heb eigenlijk... Voor de volledigheid Maya, 22 jaar. Bezit Amanda (Haf, aka Aman) = ex-vriendinnetje van Snowdon. LAT-en bleek uiteindelijk toch niet te werken en Dewi (Tinker) en Elvira (aka Ellie / Elledel, veulie van Dewi en Baggio). Dewi heb ik van Leonoor twee jaar terug overgenomen. Aman is 10 jaar, Dewi vermoedelijk 11. Ben een echte recreatie-poldercrosser. Woon vlak bij Sita in de buurt. Ik studeer (nog altijd ja) in Dronten Flevoland en hoop ooit eens af te studeren (volgend jaar feb? ). Ik werk in http://www.hoteldezwaan.nl hier in de buurt, ben eik keukenhulp, maar wegens slechte weer doe ik nu ook ontbijtdienst en kamers. En dat betekent dus vroeg opstaan waarover ik veelvuldig zal klagen Tot slot moet ik nog even vermelden dat ik een rasechte boerendochter ben, op een waanzinnig mooie stek woon en de paarden aan huis heb (foto's in profiel)
Op de college in de beginpost staat Aman volledig rechts, 2e foto vanboven met blauwe halster. Dewi staat in de 4e rij, en dan de voorlaatste foto
Sita_ schreef:
Nee TK.. Was het maar waar.. Zo'n knappe gozer Haha.. Tis mijn broer..
Whaaaa Sorry Siet, maar dat dacht ik ook eventjes Wel een hele mooie foto
Klinkt fijn Leon
Zonder zadel rijden doe ik trouwens ook altijd zo graag in de zomer, korte broek aan, kopstuk aan (dat dan weer wel, als ik met halster op pad ga, kan ik er donder op zeggen dat ik alleen maar Aman's kop omhoog moet trekken ) en dan in de late avond lekker rondsukkelen... Heerlijk, dan krijg ik een echt zomergevoel.
Vandaag Syl en Rob langsgehad, was leuk, nog effe rondje wezen mennen
Ja.. En dat wil ik dus wel.. Iets origineels.. Ik ben al 3 dagen aan het denken.. Het moet pakkend en apart wezen, zodat mensen het gaan onthouden en weten dat ik dat ben ofzo..