Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peetorlan schreef:Dus wat ik er uit begrijp is dat je er voor tien uur moet zijn en de niet de trailer bij de hand heb om je merrie aan of in te zetten als je die tijden moet wachten.
En hoever ligt de parkeerplaats van het keurings veld dan????
Ariebren schreef:peetorlan schreef:Dus wat ik er uit begrijp is dat je er voor tien uur moet zijn en de niet de trailer bij de hand heb om je merrie aan of in te zetten als je die tijden moet wachten.
En hoever ligt de parkeerplaats van het keurings veld dan????
Kijk even op deze site bij route en parkeren.
http://www.chboz.nl/
peetorlan schreef:Das waar whahahha.
Maar ik denk dat we weinig kans hebben.
Ariebren schreef:Planning is dat rond 14.00 uur Chacotay met Saskia een showtje geeft.
KMD, een groepsfoto van alle Bokkers met Chacotay ?????
KootMiraDrum schreef:
Teuntje111 schreef:wat ook helpt is eerst veulen erin, dan mama erin
Biancaa schreef:ja maar Noa loopt al makkelijk erop, Bries wilde niet eens in de buurt komen (ik wilde eerst Bries erop doen, maar die rende hard weg) Dus Briseis aan een touwtje, manlief stond te trekken en nog zeggen, kijken wie er de sterkste is (nou Bries dus) Ik een longeertouw om haar achterkant en dan nog niet lopen... Muts eerste klas dus
dus teuntje je mag helpen tillen zondag, eerst Bries e ndan lootp Noa er wel in.
@Leon ik denk dat jij eerder bedoelde, waarom een veulen dan opeens wel zou willen lopen terwijl ze nu ook al niet loopt... Nou ik denk niet dat ze dat gaat doenDus toch maar tillen (of eerst proberen met duwen aan haar kont, met vooruit lopen werkt dat wel) ach we zien wel, vandaag Noa weer gewassen, grrrrrrrrr doe rotstaart wordt echt niet wit
De manen wel, die cowboy magic werkte daar echt super! Maar die staart, die knip ik gewoon tot aan haar kuiten af of ik koop een pot zwarte verf zodat ze een zwarte staart heeft