Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chubby schreef:Weet niet of ik zo gezellig ben op wedstrijd
Shayla schreef:Bonte schreef:Dan ga je ook ringsteken
Dat heb ik 1 keer geprobeerd met haar![]()
Dat was niet echt voor herhaling vatbaar
Chubby schreef:Weet niet of ik zo gezellig ben op wedstrijd
Bonte schreef:Chubby schreef:Weet niet of ik zo gezellig ben op wedstrijd
Dan spreek ik je pas aan als je klaar bent![]()
en Prada, je punten tellen niet mee. het is onderling.
Supertje schreef:Bij het springen kun je de hoogte zelf opgeven. Ik zou echter aanraden om dat niet al te hoog te doen, ik weet niet hoe ze het dit jaar doen, maar vorig jaar was het parcours vrij klein met een paar krappe wendingen en bovendien op gras.
Supertje schreef:Er zitten gewoonweg heel wat krappere wendingen in dan in een cross of normaal parcours (ik ben in een cross of parcours verder nooit wendingen van 180 graden tegengekomen....) en na een wending heb je weinig tijd om je paard recht te stellen voor de hindernis.
dobbel schreef:Inderdaad tinkerweekend is een weekje later, was het gelijk geweest ging het tinkerweekend voor,
de opkomst in drunen valt nu eenmaal de laaste 2 jaar tegen.
al vind ik het altijd wel gezellig hoor.
Marsafuba schreef:Wat is het tinkerweekend? Klinkt aantrekkelijk
![]()
Ik zal ook niet al te hoog doen als het weer in een krap weilandje word gehoudenAls het in de bak komt wel
![]()
(als het ruime bak is
) En is de wedstrijd groter dan het tinkertoernooi of kan je het gelijke verwachten?
Sokkebok schreef:Voor de B klasse, moet je dan proef 4 rijden?
grid schreef:Sokkebok schreef:Voor de B klasse, moet je dan proef 4 rijden?
Denk idd gewoon de proef van september = idd 4.
en springen zou eigenlijk ook best in 1 van de 2 bakken kunnen, want springen is toch NA dressuur
Vond het vorig jaar toch wel gezellig druk (maar durf niet te zeggen hoeveel combinaties er hebben gereden) en met 2 ringen schoot het lekker opmaar soms daardoor wel lastiger om alles te volgen
![]()
*Gaat nog een keer proberen te mailen*
tinkerfan555 schreef:Marsafuba schreef:Wat is het tinkerweekend? Klinkt aantrekkelijk
![]()
Ik zal ook niet al te hoog doen als het weer in een krap weilandje word gehoudenAls het in de bak komt wel
![]()
(als het ruime bak is
) En is de wedstrijd groter dan het tinkertoernooi of kan je het gelijke verwachten?
Ik denk dat ik het bij 70 hou, als het echt zo krap is ofzo, of 80 *Twijfel*![]()
Ik heb jou trouwens wel gezien op Tinkertoernooi (jij moest na mij lezen volgens mij...ik was die roze, bij mij ging het echt flut, het dressuur...)
Liesjuh schreef:Mijn moeder gaat ringsteken, alleen weet ze dat zelf nog niet