Rais schreef:Is goed, zie je zaterdag. Waarschijnlijk heb ik een groen t-shirt aan met daarop een 2-span tinkers is het ligt-geel. Of een groene tinkertrui!
ok, groen-geel of groen! Ik zal het proberen te onthouden!
Enne toy-toy-toy iedereen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rais schreef:Is goed, zie je zaterdag. Waarschijnlijk heb ik een groen t-shirt aan met daarop een 2-span tinkers is het ligt-geel. Of een groene tinkertrui!
Suzanne vd schreef:Ik heb er al zin in morgen en zo te zien op het Weer wordt het morgen ook een aardige dag!
Ik ga zo die van mij even in 'bad' doen, zodat hij er morgen wit met zwart uitziet en niet beige-bruin-zwart
@ Evelyne: zijn er nog meer uitvallers??? Heb net nog even op de startlijst gekeken maar zie geen aanpassing, alleen 2x nr. 12![]()
Zo ik ga schrobben..... tot morgen allemaal!
Rais:ik ben als 22e, als laatste! Ik rij met een wit dekje met robbieswereld.nl erop!
Evelyne79 schreef:MelanieB schreef:O wat balen, ik had eigenlijk een wedstrijd al, daarom kon ik niet bnaar koudbloedendag...blijkt ie te worden afgelast, echt stomme poedersuiker...
dan kom je toch gezellig kijken

Evelyne79 schreef:Het was een leuke en gezellige dag.
(ben blij met plaatsing en winstpunt
)
)met 189 en dat klopte eigenlijk wel.
)Suzanne vd schreef:Kunnen ze dat niet 2x per jaar organiseren?? voor en na-jaar????

Evelyne79 schreef:Suzanne vd schreef:Kunnen ze dat niet 2x per jaar organiseren?? voor en na-jaar????
Wat let je?????
we hebben echt niet het alleenrecht hoor.
Voor ons zou het ook nog eens leuk zijn om aan dergelijk evenement mee te doen zonder die hele organisatie eromheen.
Dus van mij mag je.
Dan regel jij het in het voorjaar en dan doen wij het volgend jaar weer op zaterdag 14 september.
Deal?
moniquelucky schreef:Leuk, hoe regel je zoiets?

Evelyne79 schreef:moniquelucky schreef:Leuk, hoe regel je zoiets?
* zorg dat je een plek hebt waar het gehouden kan worden
* prik een datum
* recreatief kan zo opgezet worden zonder tussenkomst van KNHS als je wel KNHS erbij wilt dan moet je een vraagprogramma opstellen en ter goedkeuring opsturen naar de KNHS.
* zorg dat je vraagprogramma verspreid wordt enz
* zet in dit geval in het vraagprogramma erbij dat het alleen voor koudbloeden is.
Voor de rest is het allemaal hetzelfde als het organiseren van iedere andere wedstrijd.
misschien is er iemand bij je in de omgeving wel bekend met het organiseren ervan.
Enne.............als de datum me uitkomt doe ik vast wel mee

Evelyne79 schreef:* recreatief kan zo opgezet worden zonder tussenkomst van KNHS als je wel KNHS erbij wilt dan moet je een vraagprogramma opstellen en ter goedkeuring opsturen naar de KNHS.
*
moniquelucky schreef:Evelyne79 schreef:* recreatief kan zo opgezet worden zonder tussenkomst van KNHS als je wel KNHS erbij wilt dan moet je een vraagprogramma opstellen en ter goedkeuring opsturen naar de KNHS.
*
Hoe zit dat verzekering technisch? Kan ik dat ook thuis organiseren of moet ik dat bij de gemeente aanvragen?
Sorry wel erg offtopic

Evelyne79 schreef:ik pb je wel even.

(wie heeft de dikste?)
ja ik had hem aan de wandel zien gaan.
vera_pino schreef:ja ik had hem aan de wandel zien gaan.
ik vond het wel een leuk gezicht
vera_pino schreef:de fjord die er bij stond was aan het draaien enzo dus daar was ik even bij gaan staan en Devon liep echt heel rustig rond te koekeloeren.
hij keek echt zo van tja waar zal ik nu eens heen gaan en dan sjokte hij weer een paar passen. maar het had idd anders kunne aflopen.
vera_pino schreef:ik bedoelde degene die binnen stond, buiten stonden alleen 2 haflingers.
Evelyne79 schreef:@ rais, ik ben wel benieuwd naar de foto's die jullie gemaakt hebben.
Staan ze al ergens of niet?
Rais schreef:Evelyne79 schreef:@ rais, ik ben wel benieuwd naar de foto's die jullie gemaakt hebben.
Staan ze al ergens of niet?
Volgens mij nog niet, moet je even een PB sturen naar John_1983. Hij heeft de foto's.
Verder vond ik het een erg leuke dag met allemaal koudbloedjes. Hoop dat ik volgend jaar ook mee kan doen.
. Elke tinker staat erop