[/quote]Citaat:Lowara- Cynthia Kerkhoff- Lowara van de Veerte
........- Kelly Hof- Lowara van de Veerte
Marsafuba- Maren Peeters- Bart van de Wittekamp
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/quote]Citaat:Lowara- Cynthia Kerkhoff- Lowara van de Veerte
........- Kelly Hof- Lowara van de Veerte
Marsafuba- Maren Peeters- Bart van de Wittekamp

Supertje schreef:Op zich wil ik het eigenlijk wel zien, Lies met Jordy in een 40 cm parcours.... Jordy stampt daar namelijk ook zo overheen, maar dan wel full-speedDie moet af en toe een echte hindernis tegenkomen, dan remt ie tenminste
Lage hindernissen is heel hard galoperen, en af en toe je benen iets hoger optrekken....
Liesjuh schreef:Supertje schreef:Op zich wil ik het eigenlijk wel zien, Lies met Jordy in een 40 cm parcours.... Jordy stampt daar namelijk ook zo overheen, maar dan wel full-speedDie moet af en toe een echte hindernis tegenkomen, dan remt ie tenminste
Lage hindernissen is heel hard galoperen, en af en toe je benen iets hoger optrekken....
Ghehehe
Jaa maar wat denk je dat mijn plan is!![]()
Die hindernissen kunnen we in race-stand afleggen
Moet lukken. Misschien dat ik zelf ook nog wel mee spring met Jordy, die 40 cm daar kan mijn rug wel tegen denk ik zo

--> ookal vind ik zelf 40 cm ook wel erg laag
maar wij zullen al genoeg moeite hebben met de bochten
dus dan is een lage hindernis misschien wel handig

wens haar maar veel beterschap !!
(ivm val), maar heb nog even dus hoop dat t tegen die tijd weer oké is
Tiko schreef:Nou, we hebben vandaag voor het eerst een sprongetje onder het zadel geprobeerd, had ie nog nooit gedaan, want we moeten wel oefenen natuurlijk!![]()
En nu hopen dat Tiko ook komt, dat zou ik zo!!! leuk vinden
idd ik hoop/ duim voor je dat ze er deze keer ook weer zijn! Ze leken de vorige keer de smaak wel te pakken te hebben en het was geloof ik niet zo ver voor hen dus best grote kans dat ze weer komen toch ?! 
dat is wel jammer ja