Tinkerbell x Mc Brynmore...
En Angel x Dunbrody
of Angel x Lancelot of Cymru
Ik hoop vrijdag te beslissen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tussen door zeg maar? 

ik kwijl echt elke keer als ik haar zie! ze glanst en straalt en staat echt perfect
mama zijn gaat haar ook super af.
Angel heb ik na de tweeling ook gust gelaten, die was er niet aan toe

) blijven uitzien... zie ik niet in waarom ik ze een jaar veulenloos zou laten
duidelijk verwoord 

Ze had het aardig naar haar zin met Drum
En dat heeft toch ook zeker zijn charmes! Drum had er alleen een stalkster bij, was hij niet meer zo van gediend nadat hij haar 2 keer gedekt had haha! Hij wilde naar bed, was moe
ja mannen hè ...
) die naam heb ik nog niet gehoord...
Teuntje111 schreef:Lancelot of Cymru is de Strawberry Roan hengst van Hyppolacta.
O dat is 1 hengst ik dacht Lancelot ....óf.... Cymru als zijnde 2 hengsten
mijn excuses: staat er idd wat krom
Ben erg benieuwd naar die combinatie 
Ga je nog langs of wacht je netjes tot ze weer thuis komt.
Vond het ook zo enorm gaaf dat Drum zo lief was!! Echt supertof! Kato is ook een schatje, totaal niet gemeen naar hem als ze niet wil oid.

(moet er een verkopen omdat ze niet meer bij m'n oom op 't land kan..)
Mazzel-meid schreef:Grid; ik wil een GGK ICS hengst erop, omdat zowel Darlah als Shak bij het ics opgenomen is..
Maar wellicht dat ik volgend jaar nog maar één merrie heb(moet er een verkopen omdat ze niet meer bij m'n oom op 't land kan..)
Voor Darlah zit ik te denken aan Bro, Maesto of Subliem
Voor Shak zou ik zo niet weten, moet ik tussen de minimaatjes gaan zoeken![]()
ben nog aan het twijfelen welke merrie ik aan houdt..
en een kleintje voor Shak ... Jill is afgelopen jaar door Geronimo gedekt die schijnt ondertussen erg lief te zijn staat nu in Vught, maarja dat is geen bonte weet niet wat je wilt? verder dan idd ff zoeken tussen de kleintjes
wel jammer dat er 1 weg moet ... moeilijk hoor ... grid schreef:Oh Maestro leuken een kleintje voor Shak ... Jill is afgelopen jaar door Geronimo gedekt die schijnt ondertussen erg lief te zijn staat nu in Vught, maarja dat is geen bonte weet niet wat je wilt? verder dan idd ff zoeken tussen de kleintjes
![]()
wel jammer dat er 1 weg moet ... moeilijk hoor ...
(veulen is voor de verkoop)
en Darlah zo rond de 1.48/1.50, ook best een verschilletje...