Was mijn verzorgpony 
http://www.mijnalbum.nl/Album=CLXRQEZR
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was mijn verzorgpony 
Skippy01 schreef:black_dahlia, is dat ook een tinker? heeft wel een heel edel hoofdje...
en die aparte kleurtjes is weer eens wat anders dat het eeuwige bont (natuurlijk is bont ook mooi, maar af en toe iets anders zien is heerlijk, er staan bij ons best veel tinkers, 5 inmiddels, op stal, 2 zwartbont, en 3 (sorry, net zei ik 2, maar het zijn er 3) zwarte met witte sokken en binnenkort komt er nog een bruintje bij, die is er al wel, maar staat nog op de wei)

voor zo'n paardje teken ik gelijk... helaas gaat papa en mama lief aankijken en vragen of ik alsjeblieffffft en tinkerhengst mag hebben vast niet werken... (Het werkt zelfs niet als ik shetlanderruintje zeg, dussss...)
Hij is wel ongeloofelijk gaaf zeg 

en dan nog is de vraag of er uit een combi weer zoiets prachtigs kan komen, mss is het een prima showpaard, maar geeft ie zn looks niets door, zou ook kunnen...
. Wij hebben betere.
Black_Dahlia schreef:die manen van die valkkleurige lijken bewerkt.. of ligt dat aan mij?