[TI] hoe worden jullie tinks gehouden??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Clauw

Re: hoe worden jullie tinks gehouden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 21:47

De mijne staat in een stal en komt overdag een paar uurtjes buiten in de paddoc met wat vriendjes en vriendinnetjes.
In de zomer staat ze gewoon dag en nacht lekker op het weiland te grazen met vriendjes en vriendinnetjes.
Alleen mijn tink is niet echt een buiten tink, als ik haar buiten zet staat ze snel weer te trappelen om weer met mij mee naar binnen te gaan maar toch moet ze een paar uurtjes per dag lekker buiten staan om de beentjes te strekken Vork .
Alhoewel ze niet zo veel doet in de paddoc, vind ze het geweldig om lekker los te rennen in de rijbak als er geen andere paarden in zijn, dan daagt ze je ook echt uit om naar haar toe te rennen ect. Haha!

xsiroccox

Re: hoe worden jullie tinks gehouden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 19:22

Pellie schreef:
dan heb je vast wel wat nodig? geen wit zand? ik heb mijn paddockje daar wel vol mee liggen en dat bevalt me prima. maar dat loopt ook best in de prijzen als je veel nodig hebt.

beetje late reactie... onwillige computer Boos!

tja, het is zowiezo een duur grapje, maar houtspaanders zijn hier in de buurt voor een redelijke prijs te verkrijgen Lachen. En wie verwacht er ook dat ze zo lang in een paddock moeten verblijven?! NORMAAL GESROKEN zouden ze nu over een stuk bevroren of besneeuwd weiland huppelen! Boos!