ik snap wel wat je bedoelt...Elke, is een reading laten doen met je meiden niet een ideetje?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik snap wel wat je bedoelt...
De bovenstaande reactie's zeggen toch juist het zelfde??Citaat:als er geen klik is met je paard, dan moet je je gaan afvragen of het paard het bij iemand anders niet beter kan hebben.
Ik ga dus (weer) mee met Bianca en TL!Citaat:@TL daar ben ik het dus ook mee eens, de meesten zijn het realisme kwijt. Die willen alles op alles zetten om het paard perse te houden, want ze hebben ervoor gekozen! Dat het paard wegkwijnt of daardoor niet lekker in zijn vel zit (net zoals bij Max bij mij) daar kijken ze dan neit naar. Ik ben dus ook totaal eens met jouw onderschrift. Een paard heeft niet gekozen om bij jou te zijn, dat doet de eigenaar. Het paard kan dan dus ook niet kiezen om weg te gaan, dat moet je als eigenaar dus ook doen... Je meot dus zelf in kunnen zien dat het niet gaat en dat een paard beter af is bij een ander...