Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DunlaLoverr schreef:Ik vind wel dat jullie wat enthousiaster mogen zijn over myn paardje Dunla!
Het is niet persoonlijk bedoeld!!!!!! Ik ben wel blij voor je dat die is verkocht, want je zou hem neit zomaar te koop zetten toch, het is altijd fijn als het snel rond is! Waarom verkoop je hem eigenlijk?
Zo zie je maar weer: smaken verschillen!!!

Dunla was gewoon te sterk voor het meisje en de vrouw. Banash vond ik erg leuk
Paste ook precies bij het meisje en de vrouw
silas schreef:Banash is zeer zeker een goede keus voor deze mensen.
Het is een brave ervaren tinker, heb er meerdere malen op gereden waaronder ook de grote tinker record rit en geloof me braver kan haast niet!!
heel veel succes met Banash en geef hem maar een dikke knuffel van mij!!
LilianR schreef:Ben ook wel benieuwd waarom je hem verkoopt, je hebt net een account aangemaakt hier op bokt, waarvan de schuilnaam Dunlalover is, waarom verkoop je m dan?

Pellie schreef:hallo lique... jij vindt dik 9900,- GULDEN voor een recreatie tinker ruin niet duur??
het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf gelukkig nog vaak omrekenen om de banaliteit van de euro onder ogen te kunnen zien.
Maar ja ieder zijn ding
Wat een prachtig behang! Mooie en lieve uistraling, liep goed.
)

jacky2 schreef:Dunla ken ik persoonlijk,omdat ik menles had bij marianne en zij is absoluut een cob !
Mazzel-meid schreef:Pellie schreef:hallo lique... jij vindt dik 9900,- GULDEN voor een recreatie tinker ruin niet duur??
het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf gelukkig nog vaak omrekenen om de banaliteit van de euro onder ogen te kunnen zien.
gelukkig, dan ben ik niet de enige
Ierepier schreef:Het begint om zulke onregelmatige tijden dat ik ze gewoon vergeet. Shid, vergeten te kijken.. zoals vandaag dus.
Vorige keer had ik wel gezien. Mooie KWPN-ers.
Biancaa schreef:@lowara, dat bedoelde ik dus, wacht maar tot hij thuis is