[TI] Tinkers in Horse & Co

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiara

Re: Tinkers in Horse & Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:40

Damn, weer gemist!
Terwijl ik er vanmorgen wél aan had gedacht....
Ik hing te lang op stal rond vanmiddag geloof ik.
Wanneer is de herhaling?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:41

Ik heb begrepen dat je de oude afleveringen ook op de site terug kan zien? Hoe dan? Want ik kan het niet vinden.... Bloos

nicole091

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:42

DunlaLoverr schreef:
Ik vind wel dat jullie wat enthousiaster mogen zijn over myn paardje Dunla!

Het is een super leuk paardje, alleen mijn mening is dat als ik zou moeten kiezen dat ik voor Jamy zou kiezen!! Bloos Het is niet persoonlijk bedoeld!!!!!! Ik ben wel blij voor je dat die is verkocht, want je zou hem neit zomaar te koop zetten toch, het is altijd fijn als het snel rond is! Waarom verkoop je hem eigenlijk? Bloos

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:50

Goh, toen ik Dunla zag dacht ik juist: Wauw, wat een leuk paardje om te zien. En toen kwam Banash en die vond ik nog mooier! Ik vond Jamie juist het minst aanspreken... Bloos Zo zie je maar weer: smaken verschillen!!! Haha!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:53

Ik vond ze allemaal erg mooi, elk hun sterkste punt

ze heeft wel het meest passende paardje gekozen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:56

zo dacht ik ook inderdaad maar ze hadden alle drie wel wat.
en die prijzen... ja ja men durft zeker...

verder is het een mega oppervlakkig programma... dat wordt echt niet gemaakt voor de paardenmensen hè? Rolleyes

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 20:57

Ik vond Banash echt de mooiste. Echt een goeie cob met prachtig behang en een lief karakter (zo op het eerste gezicht).

Voor een mooie volwassen tinker betaal je zo'n bedrag wel. Die vrouw die onlangs een recreatiepaard zocht waarmee ze ook wat mee kon dressuren had er 10.000 voor over, dus waar praten we nou over?

Ik houd niet van maanogen dus Jamie viel al snel af, Dunla vond ik ook leuk maar dat meisje was eigenlijk nog tegen geen een tinker opgewassen. Iedere week op les zal hopelijk helpen Knipoog

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:14

Banash is zeer zeker een goede keus voor deze mensen.
Het is een brave ervaren tinker, heb er meerdere malen op gereden waaronder ook de grote tinker record rit en geloof me braver kan haast niet!!

heel veel succes met Banash en geef hem maar een dikke knuffel van mij!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:22

Ik vond ze alle 3 erg leuk Lachen Dunla was gewoon te sterk voor het meisje en de vrouw. Banash vond ik erg leuk Haha! Paste ook precies bij het meisje en de vrouw Lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:34

silas schreef:
Banash is zeer zeker een goede keus voor deze mensen.
Het is een brave ervaren tinker, heb er meerdere malen op gereden waaronder ook de grote tinker record rit en geloof me braver kan haast niet!!

heel veel succes met Banash en geef hem maar een dikke knuffel van mij!!

Wat grappig! Ja, ik vond het zeker een leuke tinker. Erg braaf. Lachen

Snowgirl38

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:38

LilianR schreef:
Ben ook wel benieuwd waarom je hem verkoopt, je hebt net een account aangemaakt hier op bokt, waarvan de schuilnaam Dunlalover is, waarom verkoop je m dan? Bloos

Dat werd in de uitzending verteld, nl tijdgebrek en ik weet dat de eigenaresse veel van haar paardje houd en dus aan het belang van haar beestje denkt en haar wil verkopen omdat Dunla ook aandacht nodig heeft waar zijzelf de tijd niet voor heeft.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:39

Dat is voor mij een geldige reden om een paard te verkopen.
Is alleen maar in het voordeel van het paard lijkt me zo.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 21:47

ik hoor altijd zoveel '"gezeur over die prijzen van de paarden""maar ik vind het niet achtelijk hoog ofzo,alhoewel ik geen tinker vanaat ben,of heb ik dan van die duure paarden ofzo????heb helemaal geen verstand van tinkers en hun vraagprijs,maar nadat er weer een uitzending is geweest is er altijd wel iemand die roept wat een dure paarden !!!!ik vind het wel meevallen eigelijk...

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:13

Ik heb even naar de uitzending gekeken,
leuk programma,ook erg leuke tinkers ! OK dan!

Alleen dat meisje kan echt niet rijden,dat hekje echt grappig,
en wat zegt ze dan over jamie,ze loopt makkelijk aan de teugel ! Blond
Eerst maar eens een tijdje gaan lessen,ik ben het met flicka eens
dat zij tegen geen enkele tinker is opgewassen en ik vond ze alledrie
superbraaf ! Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:16

hallo lique... jij vindt dik 9900,- GULDEN voor een recreatie tinker ruin niet duur?? Bloos!

het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf gelukkig nog vaak omrekenen om de banaliteit van de euro onder ogen te kunnen zien. Ziek

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:19

Pellie schreef:
hallo lique... jij vindt dik 9900,- GULDEN voor een recreatie tinker ruin niet duur?? Bloos!

het zal wel aan mij liggen, maar ik blijf gelukkig nog vaak omrekenen om de banaliteit van de euro onder ogen te kunnen zien. Ziek

gelukkig, dan ben ik niet de enige Knipoog

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:21

Ik vond de prijzen wel degelijk erg hoog... 4500 euro voor een ruin Gestoord Maar ja ieder zijn ding Knipoog

Ik vond Dunla ook erg mooi, wel wat weinig behang, leek wat meer een grai type. Ze liep wel erg mooi, maar te sterk voor beide (alhoewel ze dat allemaal volgens mij waren).

Ik vond Banash heel erg mooi, meer mijn type. Ik zou niet voor een ruin kiezen omdat ik daar meestal geen klik mee heb, maar hij leek me wel erg lief Lachen Wat een prachtig behang! Mooie en lieve uistraling, liep goed.

Jamy vond ik ook meer grai achtig en een te klein koppie hebben. Wel lief hoor, maar ik zou haar ook niet echt hebben gekozen. Jammer dat die man van het stamboek haar elke keer aanprees terwijl ze al voor Banash hadden gekozen. (houden ze toch meer van grai's daaro Knipoog )

Verder als commentaar... pfff nu al zeggen dat een tinker te sterk is, wacht dan maar tot die thuis staat... Noa is ook de liefheid zelve, maar als ze haar dag niet heeft, dan ben ik ook aan het knokken met haar en is ze ook beresterk. Omdat hij nu lief reageert, hoeft dat niet te betekenen dat hij dat bij hun thuis ook (blijft) doe(n)t. Beetje kortzichtig gedacht, als je al denkt dat je een krachtig en sterk paard niet aankunt, moet je niet aan een tinker beginnen (lijkt mij hoor) Ze kwamen allebei erg onzeker over, maar dat kan ook zijn omdat er een camara op je neus staat gericht hihihi Hoop dat ze blij zijn met Banash want hij leek me wel het beste bij hun situatie passen.

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:23

Dunla ken ik persoonlijk,omdat ik menles had bij marianne en zij is absoluut een cob ! Ja

rozahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:24

Ik vondt die laatste 2 ook erg mooi.
En het viel me inderdaad op dat ze alle 2 nog niet echt aan een eigen paard toe waren niet echt veel ervaring.
maar ja ze moeten ook wennen het zijn maar momentopnemes.
Ik wens ze er veel plezier mee is een goede keuze.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:25

Ik vond het ook grappig om het programma te zien, maar vond het niet zo realistisch dat dat kleine meisje bij de eerste vond dat die te sterk was. ehm.. die ander 2 kon ze ook nauwelijks aan Nagelbijten / Gniffelen
ik weet uit ervaring met Lowara dat dit de komende tijd, vooral als eigen paard, alleen maar erger zal worden als die beesten doorkrijgen dat dat kleine grut ze niet de baas is.
Maar goed, zolang ze er zelf happy mee zijn, en zo te zien waren ze echt dolgelukkig met banash, zal dit wel loslopen. wat mij wel echt opviel, bij Dunla waren ze nog redelijk neutrall qua bekijken van tevoren, maar zodra Banash kwam, en ook bij die laatste ( Jamie? ) toen waren ze ineens totaal anders, gewoon echt verliefd op die 2 beesten., dat vond ik werkelijk zo leuk om te zien!

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:26

Het begint om zulke onregelmatige tijden dat ik ze gewoon vergeet. Shid, vergeten te kijken.. zoals vandaag dus. Nagelbijten / Gniffelen
Vorige keer had ik wel gezien. Mooie KWPN-ers. Ja

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:30

jacky2 schreef:
Dunla ken ik persoonlijk,omdat ik menles had bij marianne en zij is absoluut een cob ! Ja

dat is altijd weer met TV en foto's dat is altijd zo moeilijk beoordelen, irl is altijd makkelijker en beoordeel je gelijk anders. Al vond ik haar qua gangen, zo lekker ruim en beweeglijk dat ik daarom dacht dat ze een grai was (in combinatie met de sokken en verdere behang) De gangen liepen zo mooi en gingen zo mooi in elkaar over, wou dat Noa zo netjes liep hihihi

@lowara, dat bedoelde ik dus, wacht maar tot hij thuis is Tong uitsteken

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:33

Mazzel-meid schreef:
Pellie schreef:

gelukkig, dan ben ik niet de enige Knipoog

En ik gelukkig ook niet. Haha!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:33

Ierepier schreef:
Het begint om zulke onregelmatige tijden dat ik ze gewoon vergeet. Shid, vergeten te kijken.. zoals vandaag dus. Nagelbijten / Gniffelen
Vorige keer had ik wel gezien. Mooie KWPN-ers. Ja

Als je naar www.horsecompany.nl gaat en bij Uitzending gemist klikt kan je de hele aflevering nog bekijken als je dat wilt! Lachen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-06 22:39

Biancaa schreef:
@lowara, dat bedoelde ik dus, wacht maar tot hij thuis is Tong uitsteken

inderdaad, dan begint het feest pas echt... maar het zou fijn zijn dat, mocht dit bij banash nog de kop opsteken, ze daar doorheen kunnen prikken Ja