Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

chas schreef:hahaha ,begrijp wat je bedoeld,Is eigenlijk ook zo
effe een blonde vraag ....land van bartje ??

Mariska_28 schreef:

Mariska_28 schreef:chas schreef:hahaha ,begrijp wat je bedoeld,Is eigenlijk ook zo
effe een blonde vraag ....land van bartje ??
www.landvanbartje.nl
grenst aan de weides van de Irish Tinker Stable..
ziet combi wij in huisje en Say bij ITS ook al wel voor me
voor vakantie ook leuk
grid schreef:Oh leukziet combi wij in huisje en Say bij ITS ook al wel voor me
voor vakantie ook leuk

Mariska_28 schreef:grid schreef:Oh leukziet combi wij in huisje en Say bij ITS ook al wel voor me
voor vakantie ook leuk
Ik denk dat je als je dat vraagt, het best te regelen is bij de ITS.
chas schreef:Mariska_28 schreef:Ik denk dat je als je dat vraagt, het best te regelen is bij de ITS.
Gezellig !!!

Mariska_28 schreef:Ik weet dat bij de Irish Tinker Stable de merries worden gescand en, als het ei groot genoeg is, aan de hand gedekt. Op deze manier wordt de merrie niet onnodig gedekt/bevuild of opgejaagd. Moet zeggen dat ik het zelf een hele prettige manier van dekken vind.

Nu van Baggio en silas weet ik dat ook ,,,dat het echte heren zijn laat maar zeggen
en vind het een top hengst. Heel lief dier ook.
Citaat:Rocky M. is alleen wel 1.58, ik weet niet of je dat te groot vind?

Berdien schreef:Sandokan is inderdaad ook een leukerdje, nieuw in het hengstenwereldje? Had in ieder geval nog nooit ervan gehoord.
Welke keuring verschijnt hij? Kom ik ook even loeren
chas schreef:Berdien schreef:Sandokan is inderdaad ook een leukerdje, nieuw in het hengstenwereldje? Had in ieder geval nog nooit ervan gehoord.
Welke keuring verschijnt hij? Kom ik ook even loeren
februarie ics
kreeg een tip om een groot kwijlbakkie mee te nemen !

Caira schreef:
tuurlijk want mijn pukkie komt ook!
hoi djano

Pellie schreef:hoi djano