karuna schreef:Vooral zijn buik en rond zijn voorhuid waar altijd het langste haar zit vind hij zichtbaar erg lekker om geschoren te worden
Vies paard, haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
karuna schreef:Vooral zijn buik en rond zijn voorhuid waar altijd het langste haar zit vind hij zichtbaar erg lekker om geschoren te worden
maar wel praktisch qua zweten en tegelijk met de winter in aantocht.
)
louanagirl schreef:sokken moet je gwoon bij knippen..
maar scheren hoeft toch niej??
en zweten doen toch alle paarden???
sneppie schreef:En oren uitscheren vindt ik persoonlijk misdadig, ook voor andere rassen. tis geen porum (=persoonlijke mening) en kan heel erg schadelijk zijn.
(geintje)
Rais schreef:ik zou wel even foto's plaatsen als ie geschoren is
Volgens mij kweekt hij het dikste haar van zijn hele lijf daar. Donderdag bij het scheren zijn zijn oren als laatste gedaan, en dat zag er erg maf uit, helemaal strak in het pak en dan van die bolletjes wol bovenop. En hij heeft ook niet bepaald kleine oortjes, wel vergeleken met de warmbloeden op stal, maar voor tinkerbegrippen heeft hij enorme ezelsoren
Jordy met ezelsoren.......

) een wedstrijd.
flettie schreef:Maar helemaal de binnenkant weg knippen/scheren?

)
haha heb vandaag een mensenhaartondeuze (mijn vader had er nog een liggen) aangezet bij de poetsplaats en er mee in mijn handen gestaan tijdens het poetsen. Ahum....pietlut! Hij irriteert zich onwijs aan het geluid (heeft hij eventjes een beetje pech) en dat trillen, brrrrr het liefst schiet hij zo van de poetsplaats af
. Ik doe het apparaat nu maar even elke avond even meepakken tot de dag van het scheren (dit weekend). En dan maar hopen dat het gaat lukken, we zien wel. Veiligheid boven alles
. Gelukkig doet mijn vriendin het en die is een zeer ervaren paardenscheerster.
jacky2 schreef:Hij heeft nu nog helemaal geen dikke vacht of vinden jullie van wel ?

sneppie schreef:Jordy ezel en Lowara rendier? ohhh.......Germ![]()
hihi, begint lekkere dierentuin te worden hier![]()
Rendier is met de kerst wel weer ideaal
Je kunt buitenkant van de oren ook nog met de haren mee scheren of ander (scheer)mes nemen.![]()
Bij de mijne valt het niet op en heeft geen functie dus viel het wel op zou ik het nog niet doen of met ander mes of met de haren mee.
Ben zelf enorme kou kleum dus moet er ook niet aan denken (is fout denken, weet ik)
Wel hele grappige flappies trouwens.