vergeet ik Lucy --> met Indezz ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vergeet ik Lucy --> met Indezz ??

Caira schreef:o gaaf! kunnen we samen zenuwachtig zijn!
Of in ieder geval naar het huis gluppen mocht ze er nog niet wonen.
Ben nooit zo'n held in alleen ergens heen gaan , dus ik ga binnenkort iemand wel even "lief aankijken" / PB-en
mijn knol staat al gesneden in engeland
Staat Cayuse in engeland?? hoe gaat het met hem?? dobbel schreef:gisteren nog niet op de site maar goed je kan dus niet meer afgekeurd worden op sperma, maar je bent wel verplicht om het te laten testen, en dan word dan per hengst openbaar gemaakt, teminste als ik het goed begrepen heb toch, verbeter me als ik het fout zeg.

silas schreef:heb je een naam vasthi? ben benieuwd.....
cayusejuh: ben ook wel benieuwdStaat Cayuse in engeland?? hoe gaat het met hem??
grote kolder vind ik het
maar goed. Dus mensen die in verleden NET ALS IK .. op paar % zijn afgekeurd.. schijten er nu van
want heb veel geld mis gelopen .. door alle ellende.. snowdon schreef:dobbel schreef:gisteren nog niet op de site maar goed je kan dus niet meer afgekeurd worden op sperma, maar je bent wel verplicht om het te laten testen, en dan word dan per hengst openbaar gemaakt, teminste als ik het goed begrepen heb toch, verbeter me als ik het fout zeg.
Goed nieuws vind ik!
Dank je, Jessica.