[TI] Leuke dekjes voor tinkers?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

Re: Leuke dekjes voor tinkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-06 10:38

Ik heb ook zelf een bruin-bonte tinker, en ik heb een bordeaux-rode en een knaloranje en dat staat ontzettend mooi!

xxxLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 20:52

Ik weet niet of het al gezegt is maar
Kaki-groen staat heel leuk op een driekleur!:)

love_FlAmE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-06 21:01

Ik vind bordeauxrood wel erg mooi bij een zwartbonte

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ONMD7ADY
(wel geen tinker maar 't is toch eigenlijk de kleur waar het om gaat Knipoog)

Lichtblauw (geen babyblauw!) en een dekje met schots patroon staat ook wel mooi. hiervan heb ik helaas nog geen foto.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 10:52

Ikben wel benieuwd wat voor kleur dekje mooi zal staan bij ziggy. Als iemandeen suggestie heeft, roep maar. (foto van ziggy staat wel in mijn profiel.)

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 12:20

Citaat:

Deze vind ik leuk!!! Ja
En ik vind inderdaad die met koeieprint leuk en tinkersjakie heeft een met legervlekken, die vind ik ook heel erg leuk! EN... (ik hou niet weer op, haha) spetter heeft een fel oranje dekje, dat ziet er ook erg leuk uit!

Ik heb een boomloos zadel waar dus een speciale pad onder moet. Die zie ik alleen in bruin of zwart. Ik wil ook zo graag een met streepjes of een felle kleur... iemand een idee waar die te verkrijgen zijn? Of beter nog, heeft iemand een leuke te koop??!! Knipoog

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:39

xsiroccox schreef:
Citaat:

Deze vind ik leuk!!! Ja
En ik vind inderdaad die met koeieprint leuk en tinkersjakie heeft een met legervlekken, die vind ik ook heel erg leuk! EN... (ik hou niet weer op, haha) spetter heeft een fel oranje dekje, dat ziet er ook erg leuk uit!

Ik heb een boomloos zadel waar dus een speciale pad onder moet. Die zie ik alleen in bruin of zwart. Ik wil ook zo graag een met streepjes of een felle kleur... iemand een idee waar die te verkrijgen zijn? Of beter nog, heeft iemand een leuke te koop??!! Knipoog

ik weet niet of je handig bent ??,of mischien iemand kent die handig is ?
koop een stukje stof op de markt (wel stof die houdbaar is ) en maak er zelf eentje ????? Haha!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:51

Oei, dat is wel een hele opgave... Nagelbijten / Gniffelen En voor een gewoon dekje is dat nog makkelijker dan die speciale pads... lijkt me. Met die inlages die erin gaan enzo??? Verward

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:20

xsiroccox schreef:
Oei, dat is wel een hele opgave... Nagelbijten / Gniffelen En voor een gewoon dekje is dat nog makkelijker dan die speciale pads... lijkt me. Met die inlages die erin gaan enzo??? Verward

Diegene die handig is ...kan dat mischien wel ???

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:29

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KV3FEMJA

Oh hierop is die gestreepte HH net te zien --> toch wel leuk Ja jammer dat ie er niet helemaal opstaat

En kun je niet een leuk dun gewoon dekje onder je boomloos + pad doen ? (pad dan in zelfde kleur als zadel, zodat niet opvalt) of een leuk stofje om de bestaande pad naaien ?

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 15:15

Hihi Grid, ik heb vandaag ook die bruin gestreepte gekocht voor op Meagan. Ja
Dekje staat leuk op Sayla! Ben benieuwd hoe hij op Meagan staat!

Zal kijken of ik straks een foto kan maken, het zal namelijk ook meteen de eerste keer zijn dat Meagan een zadel op krijgt bij ons! Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 21:55

_Evelyn schreef:
Hihi Grid, ik heb vandaag ook die bruin gestreepte gekocht voor op Meagan. Ja
Dekje staat leuk op Sayla! Ben benieuwd hoe hij op Meagan staat!

Zal kijken of ik straks een foto kan maken, het zal namelijk ook meteen de eerste keer zijn dat Meagan een zadel op krijgt bij ons! Haha!

Haha! Dit is tinker floor van Chas met dat dekje, ik zat te twijfelen of t niet te druk werd en heb uiteindelijk de HH Amberkleurige pad gekocht (zie link ergens in dit topic)
Bloos vind Say eigenlijk niet echt op floor lijken (floors koppie lijkt meer op die van Flower Knipoog ),
maar chas zei t ook al Knipoog

Foto's altijd leuk *LOL* en leuk en spannend Meagan nog alles leren !

Pas trouwens nog gave foto's van O' Bryan gezien Cool --> als ik tijd, geld en plek heb wil ik misschien de combi met Say wel eens uitproberen Knipoog maar dat zal nog wel ff paar jr duren 2008/2009 misschien Bloos maar vind Rocky mountain ook zo gaaf Cool --> zou dan alweer 2 veulies willen fokken Nagelbijten / Gniffelen

_Evelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:36

grid schreef:
Haha! Dit is tinker floor van Chas met dat dekje, ik zat te twijfelen of t niet te druk werd en heb uiteindelijk de HH Amberkleurige pad gekocht (zie link ergens in dit topic)
Bloos vind Say eigenlijk niet echt op floor lijken (floors koppie lijkt meer op die van Flower Knipoog ),
maar chas zei t ook al Knipoog

Foto's altijd leuk *LOL* en leuk en spannend Meagan nog alles leren !

Pas trouwens nog gave foto's van O' Bryan gezien Cool --> als ik tijd, geld en plek heb wil ik misschien de combi met Say wel eens uitproberen Knipoog maar dat zal nog wel ff paar jr duren 2008/2009 misschien Bloos maar vind Rocky mountain ook zo gaaf Cool --> zou dan alweer 2 veulies willen fokken Nagelbijten / Gniffelen

Bloos Whoops! Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het Sayla was omdat jij postte Bloos Bloos

Bryan wordt steeds gaver he?? Je woont maar een half uurtje bij ons vandaan, dus kom eens kijken!! Zouden we erg leuk vinden! Dan kies je vast Bryan i.p.v. Rocky Mountain hihi Clown

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 13:56

ik vind de tinker van de ts wel een super mooi beestje moet ik zeggen Haha!

en nu on-topic... ik heb wel geen tinker maar wel een bonte en vind het altijd moeilijk met dekjes! heb zelf zwart, bordeaux en paars op mijn paardje liggen maar moet zeggen dat dat ook niet super is... hehe moeilijk hoor zoon bontje! volgende keer eens kijken naar rood want dat staat misschien ook wel mooi op de mijne Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 15:33

Rood is helemaal onze (Jessie's Tong uitsteken ) kleur (door mij besloten Nagelbijten / Gniffelen ) dus vandaar dat onze volgende pad ook rood wordt.
Dat is de HAF-pad!
http://www.innovatack.com/afbeeldingen/ ... cerood.jpg
Geschikt voor onder m'n Barefood en oh zo rood! Cool Matcht mooi bij ons rode Marylot hoofdstel, rode halster enn.. zwart witte Tink Vork

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:46

grid schreef:
En kun je niet een leuk dun gewoon dekje onder je boomloos + pad doen ? (pad dan in zelfde kleur als zadel, zodat niet opvalt) of een leuk stofje om de bestaande pad naaien ?

Dit is ook nog een idee... wordt dat niet te dik???
Ik zie net een fel rode, maar dat lijkt me dan weer te fel... Wat ben ik ook een zeur Bloos

Mensen met een boomloos zadel nog ideetjes? Wat voor pad hebben jullie eronder???
Laatst bijgewerkt door xsiroccox op 15-10-06 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 16:47

ik vind dat kersenrood wel leuk staan op tinkertjes Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 18:48

xsiroccox:Zoals gezegt binnenkort de HAFpad en er ligt nou een Tanja-pad onder Haha! gemaakt door t@nj@ hier op bokt. rood met een wit randje. Past perfect voor onder de barefoot Ja

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 19:06

Ha, zoeentje lijkt mij ook wel wat voor voor onder mijn rood-zwarte BF!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 08:48

Ja ik vind ze echt tof! Past goed onder de BF (wel dubbele Grandeur inlages erin, de HAF inlages zijn te dun!) en het heeft zo'n blits kleurtje *LOL*

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 09:54

wij hebben een zwarte pad voor punto, staat hem erg mooi Ja
een lichtappeltjesgroene staat ook leuk, of rood!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 10:35

_Evelyn schreef:
Bryan wordt steeds gaver he?? Je woont maar een half uurtje bij ons vandaan, dus kom eens kijken!! Zouden we erg leuk vinden! Dan kies je vast Bryan i.p.v. Rocky Mountain hihi Clown

Bloos Ja zou nog steeds eens komen kijken en lijkt me ook erg leuk *LOL* maar op 1 of andere manier komt t er maar niet van Vriendjes zijn? Zijn zo druk met vanalles Bloos maar OOIT kom ik Knipoog

Xsiroccox --> ik denk dat een dun dekje wel gaat ander moet je even quinzy vragen die had er ook een ander dekje onder liggen of gewoon ff uitproberen Knipoog

Rianneke idd denk dat t eigenlijk wel voor alle bonten geldt Ja

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 18:47

Ik heb laatst een nieuw dekje voor het Kierankind gekocht. Ik kon het niet laten. Op bijgaande foto zie je een stukje ervan. Dat meisie ben ik overigens niet hoor! Clown

http://www.mijnalbum.nl/Foto=MBFJPWTG

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:40

ik heb voor Bonita (tink van teuntje111) de paarde HH puffer pad gekocht
staat echt super tof!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:29

ik heb een zwarte pad onder mijn zwarte barefoot cheyenne en een felrode haf (met barefoot inlages!) dat felrode met zwarte zadel op zwartbonte tinkerbell stond echt gaaaaaaaaf! en dat terwijl ik eerst een zwarte hafpad wou maar rood op voorraad was en ik hem direct moest hebben Clown
kleuren van m'n andere dekjes die ik mooi vind zijn aubergine en schotse ruit met een rood streepje erin

je mag ook een gewoon dun dekje tussen je pad en zadel leggen
naar het schijnt niet eerst dekje, dan pas pad wegens ruggengraatvrijheid, maar volgens mij is dat kletskoek, maar goed, zeg het er voor alle duidelijkheid even bij Knipoog

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 20:44

Ik heb nu bordeauxrood en knaloranje op mijn bruin-bonte tinker liggen en het staat super!