Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Citaat:

xsiroccox schreef:Citaat:
Deze vind ik leuk!!!
En ik vind inderdaad die met koeieprint leuk en tinkersjakie heeft een met legervlekken, die vind ik ook heel erg leuk! EN... (ik hou niet weer op, haha) spetter heeft een fel oranje dekje, dat ziet er ook erg leuk uit!
Ik heb een boomloos zadel waar dus een speciale pad onder moet. Die zie ik alleen in bruin of zwart. Ik wil ook zo graag een met streepjes of een felle kleur... iemand een idee waar die te verkrijgen zijn? Of beter nog, heeft iemand een leuke te koop??!!
En voor een gewoon dekje is dat nog makkelijker dan die speciale pads... lijkt me. Met die inlages die erin gaan enzo???

xsiroccox schreef:Oei, dat is wel een hele opgave...En voor een gewoon dekje is dat nog makkelijker dan die speciale pads... lijkt me. Met die inlages die erin gaan enzo???
jammer dat ie er niet helemaal opstaat

_Evelyn schreef:Hihi Grid, ik heb vandaag ook die bruin gestreepte gekocht voor op Meagan.
Dekje staat leuk op Sayla! Ben benieuwd hoe hij op Meagan staat!
Zal kijken of ik straks een foto kan maken, het zal namelijk ook meteen de eerste keer zijn dat Meagan een zadel op krijgt bij ons!
Dit is tinker floor van Chas met dat dekje, ik zat te twijfelen of t niet te druk werd en heb uiteindelijk de HH Amberkleurige pad gekocht (zie link ergens in dit topic)
vind Say eigenlijk niet echt op floor lijken (floors koppie lijkt meer op die van Flower
),
en leuk en spannend Meagan nog alles leren !
--> als ik tijd, geld en plek heb wil ik misschien de combi met Say wel eens uitproberen
maar dat zal nog wel ff paar jr duren 2008/2009 misschien
maar vind Rocky mountain ook zo gaaf
--> zou dan alweer 2 veulies willen fokken

grid schreef:Dit is tinker floor van Chas met dat dekje, ik zat te twijfelen of t niet te druk werd en heb uiteindelijk de HH Amberkleurige pad gekocht (zie link ergens in dit topic)
vind Say eigenlijk niet echt op floor lijken (floors koppie lijkt meer op die van Flower
),
maar chas zei t ook al![]()
Foto's altijd leuken leuk en spannend Meagan nog alles leren !
Pas trouwens nog gave foto's van O' Bryan gezien--> als ik tijd, geld en plek heb wil ik misschien de combi met Say wel eens uitproberen
maar dat zal nog wel ff paar jr duren 2008/2009 misschien
maar vind Rocky mountain ook zo gaaf
--> zou dan alweer 2 veulies willen fokken
Whoops! Ik ging er eigenlijk automatisch vanuit dat het Sayla was omdat jij postte
) kleur (door mij besloten
) dus vandaar dat onze volgende pad ook rood wordt.
Matcht mooi bij ons rode Marylot hoofdstel, rode halster enn.. zwart witte Tink
grid schreef:En kun je niet een leuk dun gewoon dekje onder je boomloos + pad doen ? (pad dan in zelfde kleur als zadel, zodat niet opvalt) of een leuk stofje om de bestaande pad naaien ?
gemaakt door t@nj@ hier op bokt. rood met een wit randje. Past perfect voor onder de barefoot

_Evelyn schreef:Bryan wordt steeds gaver he?? Je woont maar een half uurtje bij ons vandaan, dus kom eens kijken!! Zouden we erg leuk vinden! Dan kies je vast Bryan i.p.v. Rocky Mountain hihi![]()
Ja zou nog steeds eens komen kijken en lijkt me ook erg leuk
maar op 1 of andere manier komt t er maar niet van
Zijn zo druk met vanalles
maar OOIT kom ik