Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Natuurlijk wordt het geen dollemansrit, die maak ik zelf ook niet hoor. En wie wil galopperen moet dat kunnen doen. Daar zijn ook mogelijkheden voor. En wie alleen maar wil stappen en draven heeft ook die mogelijkheid. De rit begint vroeg genoeg en er zijn omweggetjes in de route voor de snelle Jelle's die dan weer kunnen aansluiten bij de stappers.
Citaat:Lees ik dat het GEEN staprit is en je in galop moet. Sinds wanneer bepaalt iemand dat ik in galop moet.

... maaarrrr... ik heb afgelopen weekend met de recordrit meegedaan. Dit ging echt heel goed en we vonden het ook echt geweldig, maar dat tempo ging al hard genoeg. Dus ik neem aan dat je met een kleinere groep wel wat meer tempo hebt en bovendien duurt de rit waarschijnlijk ook nog veel langer, dus ik ben bang dat ik dat mijn mannetje nog niet aan kan doen!
BitchyWitchy schreef:Hallo
Helaas is mijn tinker nog te jong, maar kan iemand mij de route geven, wil zeker gaan kijken!!
Geef het nog wel even door aan stalgenootje, lijkt me echt wat voor haar om mee te gaan....
Over ruim twee jaar doe ik graag mee!!!!!!

Mariska_28 schreef:UPDATE:
De rit is nu dus definitief op 15 oktober, verzamelen vanaf 11 uur, vertrek ongeveer half 12. Alleen voor ruiters. Mocht er toch veel animo zijn voor een menrit, dan kan die eventueel later hier in de bossen bij Ees georganiseerd worden.
Als je mee wilt doen met de rit, even bij mij aanmelden via pb, mail etc!
Pellie schreef:jammer sirocco, op welke manier ging het tempo te hard voor je peerdje?? is zijn conditie niet geweldig?
! Ik was samen met Annemarie (en later Henriet en Cindy) en als ik bij ze had aangesloten duurde het maar even of we lagen weer een paar meter achter... Sirocco draafde met alle plezier weer bij, maar even later hadden we toch weer een gat. Dit was al vanaf het begin zo, dus niet alleen aan het einde van de rit. Maar er waren inderdaad nog twee meiden achter me bij wie ik dan aansloot en die liepen wel een tempo die voor Siroc bij te houden was.
. Ik vind het eigenlijk ook wel jammer om het te missen, want hij is zo braaf tijdens buitenritten, heerlijk! En het is zo leuk/gezellig om met een grote groep tinkers op pad te zijn!!!
Desnoods passen we het tempo aan hoor. En als zijn conditie goed is dan moet het toch te doen zijn? Spetter schreef:Ik moet Spet vaak inhouden omdat hij zulke grote passen zet![]()
Oke, tot de 15e allemaal!!! 
ik ga er zomaar vanuit dat jullie me wel even weer willen ophalen... Willen jullie dat?!?!
Citaat:Wij zijn ook van de partij en misschien mijn vriendin met haar tinker ook(als ze vervoer kan regelen)
En dat vindt Laurier toch wel een hele verkeerde bezigheid!