toch zal ik er zelf niet voor kiezen, ben 1.80 en dat past dan toch niet zo mooi vind ik zelf. Jes is 1.55 en dat past perfect

Maar leuk zijn ze wel hoor, die kleintjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dobbel schreef:Achja Leon je hebt gewoon lange benen, maar het mistond zeker niet en met zadel zou het volgens mij nog minder zijn.
je bent wel enorm handig met erop springe hoor.
Maxielover schreef:Ik ken ze ook in alle soorten en maten, haha.Ik ken er eentje van rond de 1.40m, eentje van ong. en eentje tussen 1.60m - 1.70m !!!
Mijn paard staat nu naast een Tinker van ong. 1.55m, die is van de hengst The Lion King. Zelf heb ik een Haflingertje van 1.45m, ouderwets gebouwd en lekker breed !!
snowdon schreef:Maxielover schreef:Ik ken ze ook in alle soorten en maten, haha.Ik ken er eentje van rond de 1.40m, eentje van ong. en eentje tussen 1.60m - 1.70m !!!
Mijn paard staat nu naast een Tinker van ong. 1.55m, die is van de hengst The Lion King. Zelf heb ik een Haflingertje van 1.45m, ouderwets gebouwd en lekker breed !!
Staat er bij jullie op stal een Tinker met als vader The Lion King? Heb je een foto???
Boyke_Candy schreef:doggiezzz schreef:Ik heb een tinker merrie van 124 m ze heet lizzy en ze is 4 jaar.ze is zwart bont.
mijn dochtertje rijdt op haar.
Als je haar wil zien moet je 18 juni op de tinkerdag bij toon stables in made komen.voor meer info de site van de irishcobvereniging kijken.
ik denk dat ik de kleinste tinker van nederland heb of zijn er nog kleinere?
een foto heb ik niet, want ik snap niks van dat plaatsen dus als je haar wil zien zie ik je op 18 juni.
Bij de Tinkerboerderij staat volgens mij ook een merrie die onder de 1.30 is, weet niet precies hoe hoog.