Boya schreef:snowdon schreef:@ Boya: Roos d'r ouders hebben die paarden daar gekocht en Roos hielp bij Mollema op stal!
Bedankt voor de opheldering. Was even de weg kwijt![]()
sorry ik kan begrijpen dat je het niet echt begrijpt sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Boya schreef:snowdon schreef:@ Boya: Roos d'r ouders hebben die paarden daar gekocht en Roos hielp bij Mollema op stal!
Bedankt voor de opheldering. Was even de weg kwijt![]()
.Boya schreef:De moeder van mijn paardje komt bij Mollema vandaan. Gedekt door hun hengst. Verder alles goed gegaan. Ben er vorig jaar nog geweest om de paps van mijn paardje te bekijken. Zag er goed uit daar. Gewoon zoals hierboven al staat......goed kijken....maar dat geldt bij de aanschaf van ieder paard en iedere stal.
findira schreef:Mijn ervaring met deze stal is niet zo positief.
Toen wij interesse hadden in 1 van hun tinkers, werden we nog redelijk netjes te woord gestaan.Zodra we tot aankoop waren over gegeaan, was de klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Het bedrag moest per se contant worden betaald, nou vind ik 4000 euro een groot bedrag, en wil dat per bank betalen Daar viel niet over te praten, de koop ging bijna niet door.
Maar het geeft wel te denken, dan men daar alleen met contant geld wil werken.En de manier waarop ik te woord werd gestaan , leek echt nergens op.Asociaal gewoon.
Verder bepaalden zij wanneer het paard gebracht werd, terwijl er eerst beloofd was dat het in overleg ging. Wij hadden de ruimte nog niet in orde, maar na aankoop was iedere hap eten zeker te veel.De volgende dag stond het paard op de stoep.
Verder adverteren ze ermee dat ieder paard met paspoort wordt afgeleverd, nou dat is dus niet zo.
Toen wij na een maand nog steeds geen paspoort ontvangen hadden en vroegen of het wel goed zou komen, werd ik uiteindelijk voor leugenaar uitgemaakt.Het paspoort moet je zelf betalen, maar ik had ook nog steeds geen bericht of acceptgiro ontvangen. Ik gaf aan dat er dan toch iemand achteraan moest, toen werd dhr Mollema zeer zeer grof en asociaal.Ik zal niemand aanraden om daar een paard te kopen als je zelf als mens behandelt wenst te worden. Verder schermen de eigenaren er om de zin mee dat ze zo veel paarden verkopen, alsof dat een teken is dat ze zo goed zijn. Waar ze goed in zijn , dat zijn praatjes verkopen! Het zijn gewoon ordinaire omhooggevallen handelaren.
Het paard dat we er kochten is inderdaad lief, al zou ik een paard dat nog maar twee weken daarvoor voor het eerst een zadel op kreeg niet beleerd willen noemen. En verder werd ons wijs gemaakt dat zijn dunne korte staart een gevolg was van staart bijten, maar hij mist gewoon een stuk staartbeen, dus dat komt niet meer goed.
Wij hadden gekozen voor deze stal omdat deze bij ons in de buurt is, maar een volgende keer rijden wij wel verder.
Dit is geschreven door mijn moeder.
Ariebren schreef:Dus degene die het paard naar de nieuwe eigenaar brengt is in overtreding.