Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Leonoor schreef:Waanzinnig Bonte! Heb jij die foto's gemaakt bij Marco en Mirza toen?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat toen ging....
De rest van de foto's heb ik wel gemaakt. Bonte schreef:Leonoor schreef:Waanzinnig Bonte! Heb jij die foto's gemaakt bij Marco en Mirza toen?
Kan me niet goed meer herinneren hoe dat toen ging....
Nee, die foto is toen opgestuurd naar mij voor het boekwerk, wat elke deelnemer gehad heeft. ik heb alle originele nog.
Annick schreef:ach wat gaaf, een half broetje van damian.
leo vertelde me dat damian net zo grijs was.
Annick
Jean schreef:iK ZOU GRAAG MET DE MEIDEN MEEDOEN, MOET IK ALLEEN 1 LEENPLEKJE HEBBEN IVM 3 PAARDEN 1 TRAILER

Bonte schreef:
Jammer dat we geen PC hebben op de manege, anders kon ik de foto laten zien! Wat onwijs schattig!
xena schreef:Oh leuk! Moet ik de stoute schoenen ook maar aantrekken!
enne Shayla: ik ben ook een schijterd op buitenritten...ach.gaan we er toch gezelllig naast lopen als het niet gaat
Oftewel: schijterd nr. 3 met zenuwpaard meldt zich ook
en vrij nemen natuurlijk. HannekeS schreef:Wanneer barst het dazen-tijdperk los? Volgens mij valt juni nog wel mee, tenminste begin juni.
) Pellie schreef:angeliek, niet naar buiten? dan heb je nog mooi ff de tijd om te oefenen!
. En anders moet ik weer van iemand afhankelijk zijn die ons even weg brengt met de trailer.....