Citaat:
?? Begrijp nu even niet precies wat je hier nu mee bedoelt, waar slaat deze reactie van jou 'enigzins normaal formuleren' op terug volgens jou?
De opmerking over dwepen, verschillende stamboeken etc kun je in je eigenreactie teruglezen. Ga hem niet overtypen.
Is op zich prima hoor, maar doordat de Tinkers steeds luxer worden, vind ik dat we moeten gaan bedenken op welke manier we het 'luxe' fenomeen tegen kunnen gaan.
Waaruit blijkt dan in vredesnaam dat de Tinkers luxer worden? Hoe kan jij als persoon overzicht hebben op álle tinkerveulens die de laatste jaren geboren zijn en geboren gaan worden en alle tinkers die zijn voorgebracht op diverse keuringen, ongeacht stamboek. En waarom zouden we het luxe fenomeen tegen gaan??
Waar vraag is, is aanbod. Zo lang er mensen zijn die graag een Grai willen hebben, met voorkeur wat groter, zullen mensen die dieren fokken. Nu lijkt mij de vraag naar Cobs ook duidelijk aanwezig. Ik zou me niet zo'n zorgen maken erom
Als ik dan z'on Lion King zie dan brengt mij dat op bepaalde gedachtes, zoals ik reeds in mijn voorgaande post heb neergezet. Dat is alles wat ik op dit moment te zeggen heb als ik een Lion King zie op verschillende foto's.
Heel begrijpelijk. En niemand zegt ook dat er wat mis mee is. Maar zodra er commentaar komt op het plaatje Lion King ga je om je heen slaan met verschillende stamboeken etc. En daarom vraag ik om je mening een beetje fatsoenlijk te formuleren.