Het verschil is dus dat NSvT de paarden opdeelt in verschillende types, het ICS noemt ze allemaal cobs. De nederlands kampioenen (ruinen) van het NSvT waren de afgelopen jaren allemaal vanners
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Soxje schreef:Eventing lijkt me ook heel gaaf om te zien van een tinker.
Supertje schreef:De nederlands kampioenen (ruinen) van het NSvT waren de afgelopen jaren allemaal vanners
Soxje schreef:Leuke foto's MelanieS, dat is zeker niet Talida's eigen tinker?
Hier volgt een foto van Sox toen ze nog in Ierland was:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=CE7W8W3E
Moet ik wel weer eerst een winstpunt rijden in het springen aangezien de KNHS zo slim is om al mijn in het verleden behaalde punten kwijt te raken......
Supertje schreef:Overigens ben ik met Jordy serieus van plan om eventing te gaan rijdenMoet ik wel weer eerst een winstpunt rijden in het springen aangezien de KNHS zo slim is om al mijn in het verleden behaalde punten kwijt te raken......
Maar dat moet lukken

supertje !!!!!
want je kan nie weten wat er gebeurt als ze `m raakt..................... 
Vooral als het hoger wordt of als hij een parcoursje moet springen, dat vindt hij het einde. Indezz schreef:Soxje schreef:En Chubby, wie rijdt er nu behoorlijk dressuur hier bij het tinkerforum? Er wordt gelest ja maar wie rijden er nu wedstrijden op bijvoorbeeld M-niveau? Dus ook bij de grais???
Ben ook best benieuwd naat foto's van de keuring van het NSvT
2 verschillen
zwanepol schreef:Volgens mij heet ze Nathalie Karssing en haar tinker heet Iona.

) 
Chubby schreef:Links bovenin zo'n scherm vind je de knop "neem een abonnement op dit onderwerp"
sneppie schreef:Een meisje uit noord holland (Shari Herrewijnen) rijdt marathons
klasse 2 met een echte scudder. Ik weet niet of ze het paard wel eens op een keuring aangeboden heeft maar als dat geen scudder is dan ben ik het........Ze overigens ned. kampioen 2005 geworden.
![]()