Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
snowdon schreef:ah ok, ik dacht dat jij in die zin register zag als veulen met onbekende ouder(s) ... vandaar die vraag, ff ter verduidelijking
Bonte schreef:
Een jaarlinghengst die als veulen niet is gekeurd, dus eigenlijk met die keuring pas voor t eerst wordt gekeurd/opgenomen is toch ook welkom?
Cayusejuhh schreef:mamauba.. zit jij in het FTC? leuk zeg! * heb ik bij het begin ook gezeten maarhad het te druk*
Was jij de vrouw die bij HJ van de bijl stond met de bol hoed? op de keuring?

Citaat:Verder is het dynamische duo Hyper&Actief ook in te huren voor was, vlecht en poetswerkAantoonbare ervaring en zeer effectief en gezellig
(Goed, mijn 3 uur slaap van vannacht begint me op te breken, ik duik m'n bed maar in)
Tinkermuts schreef:Indezz, ik ben niet chagerijnig maar wel heul zenuwachtig altijd, en het lijkt dan net of ik ADHD heb, komt ook dat ik dan al 10 redbull achter de kiezen heb, vind het dus altijd super spannend, denk dat ik die bolle dit jaar onder het zadel doe.
en natuurlijk weer foto's maken, hopelijk heb ik tegen die tijd al mn nieuwe camera
Mazzel-meid schreef:Echt, ik baal zó ...![]()
Ik krijg zeer waarschijnlijk geen vrij voor 8 april omdat het een week voor pasen is, en het dan enorm druk schijnt te zijn![]()
En ik had me er zo op verheugd!
, maar t is nu nog maar januari is dat dan niet meer dan vroeg genoeg aangegeven
ze hebben dan toch nog tijd genoeg om iets te regelen, of is het al onderbezet ?! Mazzel-meid schreef:Echt, ik baal zó ...![]()
Ik krijg zeer waarschijnlijk geen vrij voor 8 april omdat het een week voor pasen is, en het dan enorm druk schijnt te zijn![]()
En ik had me er zo op verheugd!