[TI] Tinkertoernooi 21 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:13

Dat mag je hopen Grid, het nadeel daar is al dat het zo ver weg is en dus niet echt druk wordt. ze had het er vorig jaar over dat ze het dit jaar weer in nederland zou organiseren maar toch niet dus. Verder heb ik vorig jaar aan veel evenementen mee gedaan en zal dat dit jaar ook weer doen, ik hoop dat er nog een boel leuke dingen georganiseerd gaan worden.

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:37

dobbel schreef:
Dat mag je hopen Grid, het nadeel daar is al dat het zo ver weg is en dus niet echt druk wordt. ze had het er vorig jaar over dat ze het dit jaar weer in nederland zou organiseren maar toch niet dus. Verder heb ik vorig jaar aan veel evenementen mee gedaan en zal dat dit jaar ook weer doen, ik hoop dat er nog een boel leuke dingen georganiseerd gaan worden.

Misschien dat ze daar nog mee bezig zijn, stond ook dat er misschien een wedstrijd bij kwam.

Voor mij is dat dus goed te doen ook ca 1 a 1,5 u en voor de belgen en limburgers is dat vast ook dichterbij dan de andere toernooien.

maar snap dat t voor jou en anderen meer in t noorden enzo te ver is, maar dat heb ik dus met bv hoofddorp of de rit in Hardenberg enzo ... dat is voor ons weer niet te doen

grid

Re: Tinkertoernooi 21 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:06

ik had ons dus nog niet officieel aangemeld voor het tinkertoernooi omdat vervoer nog niet zeker is en wie er allemaal mee gaan, maar dacht vandaag zal alvast de namen doorgeven, want is nu toch wel bijna zeker.

Maar zondag zit nu dus al vol, dus daarom hebben ze er zaterdag bijgepakt en kunnen we dus alleen zaterdag meedoen

dat doen we dan denk ik wel (moet ik nog even verzinnen hoe en wat met wassen enzo --> vrijdagavond dan maar ...) en dan wil ik zondag wel gaan kijken, maar dan dus zonder paard aanwezig ...

Dacht ach is pas in mei, dus kan beter eerst alles definitief weten voor ik aanmeld, maar had dus beter al eerder kunnen mailen

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:13

Ja ik wist wel dat ze bijna vol zaten was nog net op tijd met het aanmelden van Viane, Ik ben dan denk ik wel van plan om zaterdag te komen kijken.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:20

Dan kun je mij zaterdag herkennen aan Say en ik zondag jou aan Lonan en Viane

Wel jammer dat t nu verdeeld is, maarja als er ZOVEEL tinkers zijn dat t niet op 1 dag past is toch ook wel stoer

Nu hopen dat t zaterdag ook lekker druk wordt en ook duimen dat we niet te vroeg hoeven is uurtje rijden en natuurlijk s ochtends ook nog kijken/controleren of alles nog mooi en wit is en evt nog vlug schoonmaken en dan zoef zoef naar Wehl.

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:23

Dat komt wel goed, zie ik je daar wel.

Ik zoek overgens nog een voorlezer voor de zondag voor een B en een L1 proef ik hoop dat iemand dat voor me wil doen.

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:33

dobbel schreef:
Dat komt wel goed, zie ik je daar wel.

Ik zoek overgens nog een voorlezer voor de zondag voor een B en een L1 proef ik hoop dat iemand dat voor me wil doen.

T is bijna zeker dat ik er dan zondag ook gewoon hele dag ben, dus dan kan ik wel even voorlezen

maar ga je helemaal alleen dan ?! of kan niemand voorlezen ?!

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 16:46

Ludie is er ook maar die wil niet voorlezen. en ik weet ook niet hoe dat allemaal loopt met 2 paarden mee.
Maar goed als je er bent zou ik het wel fijn vinden. vorig jaar heeft ook altijd iemand anders voorgelezen.

Ze rijden nog de oude proefen wist je dat al.

puzzeltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:00

@grid

Waarom organiseer je niet een wedstrijd op jouw stal? De locatie is mooi, de bak is goed en er staan al een aantal leuke tinkies die mee kunnen doen...

Nuage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:48

Kan iemand me misschien vertellen waar ik me moet aanmelden enzo?

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 17:50

op de site van het tinkerstamboek staat de mail. onder kopje agenda

grid

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 10:32

puzzeltjuh schreef:
@grid

Waarom organiseer je niet een wedstrijd op jouw stal? De locatie is mooi, de bak is goed en er staan al een aantal leuke tinkies die mee kunnen doen...

O.a. omdat Olympic het alleenrecht heeft voor manegeactiviteiten en er dus geen (officiele) wedstrijden op onze stal gehouden mogen worden.

Bovendien staan er ook nog andere mensen en paarden die het ook eens moeten zijn met de activiteiten, want dat zou wel betekenen dat de bak de hele dag in gebruik is enzo en eigen mensen gaan toch voor

Die zouden denk ik een onderlinge ook leuker vinden dan alleen tinks (waarvan t gross van elders)

Maaruh ... Robin/ Tinkerboerderij heeft toch ook een lokatie alleen mag je t dus nooit wedstrijd noemen

Dobbel --> nee wist ik niet weet je al welke proeven dan ?! had t wel leuk gevonden om de nieuwe daar al te oefenen (zijn voor say ook makkelijker )

Hoop ook dat ik genoeg aan mijn galop heb gewerkt tot mei, want say gaat liefst plat door de bocht , maarja kan nog niet alles hebben hè

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 12:10

Ik ben zelf wel blij met de ouden nog voor de B is het proef 11 en voor de L1 ptoef 17

Nuage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 16:03

nou ik heb me ook ingeschreven! Voor de zaterdag.
Nu nog even vervoer vinden...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:00

Ja Leuk wij komen dus ook op zaterdag met de paarden

en dan zondag gewoon kijken

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:05

Ik ga zaterdag ook kijken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 21:16

je weet hoe de paarden eruit zien (en ik sta ook nog ergens vaag op de foto in mijn profiel )

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:29

Gaan jullie trouwens in tenue: rijjasje, plastron enzo?!

of beetje casual maar toch netjes: witte broek met nette trui en daaronder blouse (kraag) of zo?!

of nog meer casual ...?!

en bij tinkermatch Drunen?

wij twijfelen nog, maar willen niet als enige in tenue zijn ...
dus dachten misschien gewoon zwarte trui erop of zo?!

--> of allemaal die groene tinkertrui (heb ik alleen (nog) niet ... )

dobbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:30

Ik ga gewoon in tenu Grid er zijn er een boel die het niet doen maar ook aardig wat die het wel doen, ik persoonlijk vind het gewoon veel netter als je in tenu bent, ik heb het er vorig jaar speciaal voor aangeschaft.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 22:48

ah dus in ieder geval al meerderen in tenue

Als dat niet zo zou zijn, zou ik me nl zo OVER dressed voelen

Reed (vroeger) met ponies dus altijd met witte broek, zwarte trui en wit kraagje was ook nog best netjes

Nuage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:38

Wij gaan niet in tenu, wel witte rijbroek en laarzen, maar met bovenkleding van de stal. Een zwart dekje met stalnaam erop, en een bruin boomloos zadel

Maar ja, we zitten toch in de groene categorie hahaha

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 06:35

Hee leuk esme dat je meedoet....
Ik ben er ook om te kijken zaterdag en zondag....

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 10:23

Hey Silas, gezellig!
Slaap je in de buurt of zo?

silas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:06

yarka: mijn bedoeling is inderdaad om lekker daar in de buurt te overnachten. Moet nog even rondkijken....
als alles goed is met Silas dan komt hij ook mee

Nuage

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:56

Nou ik doe niet zelf mee hoor Marcella gaat rijden op Nuala
Maar we moeten nog vervoer hebben, dus is nog enigszins onder voorbehoud