Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:Dat mag je hopen Grid, het nadeel daar is al dat het zo ver weg is en dus niet echt druk wordt. ze had het er vorig jaar over dat ze het dit jaar weer in nederland zou organiseren maar toch niet dus. Verder heb ik vorig jaar aan veel evenementen mee gedaan en zal dat dit jaar ook weer doen, ik hoop dat er nog een boel leuke dingen georganiseerd gaan worden.
ik had ons dus nog niet officieel aangemeld voor het tinkertoernooi omdat vervoer nog niet zeker is en wie er allemaal mee gaan, maar dacht vandaag zal alvast de namen doorgeven, want is nu toch wel bijna zeker.
zondag zit nu dus al vol, dus daarom hebben ze er zaterdag bijgepakt en kunnen we dus alleen zaterdag meedoen
(moet ik nog even verzinnen hoe en wat met wassen enzo --> vrijdagavond dan maar ...) en dan wil ik zondag wel gaan kijken, maar dan dus zonder paard aanwezig ...
en ook duimen dat we niet te vroeg hoeven
is uurtje rijden en natuurlijk s ochtends ook nog kijken/controleren of alles nog mooi en wit is en evt nog vlug schoonmaken en dan zoef zoef naar Wehl.
dobbel schreef:Dat komt wel goed, zie ik je daar wel.
Ik zoek overgens nog een voorlezer voor de zondag voor een B en een L1 proef ik hoop dat iemand dat voor me wil doen.

puzzeltjuh schreef:@grid
Waarom organiseer je niet een wedstrijd op jouw stal? De locatie is mooi, de bak is goed en er staan al een aantal leuke tinkies die mee kunnen doen...
en er dus geen (officiele) wedstrijden op onze stal gehouden mogen worden.
en eigen mensen gaan toch voor 
alleen mag je t dus nooit wedstrijd noemen
weet je al welke proeven dan ?! had t wel leuk gevonden om de nieuwe daar al te oefenen
(zijn voor say ook makkelijker
)
, maarja kan nog niet alles hebben hè
Voor de zaterdag.
(en ik sta ook nog ergens vaag op de foto in mijn profiel
)
...
(heb ik alleen (nog) niet ... )

Marcella gaat rijden op Nuala