Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het vervelende is dat ik er nog niet bij in de buurt mag komen! Vanavond wilde ik er mokzalf van de dierenarts op doen maar dat is maar half gelukt. Ze trekt iedere keer haar been weg en staat verschrikkelijk te draaien. Heb het eerder ook al met de spuitbus acederm geprobeerd maar ging ook niet geweldig.
Soxje schreef:Dus even aan staart frutselen, kont borstelen, naar de hakken en hup nar de kootholtes. Eerst dus blijven borstelen en dan snel een graai in de mokpot en kootholte voorzien van zalf.
Mira groeit helemaal als je haar met je stem beloont.
ga ik dadelijk ff langs de drogist.
maar rechts achter aan de binnenkant net boven de kootholte voelde ik een verdikking. Heb goed uitgepluisd, djiezzzz wat een haar, en ik vond een dikke plek, wat roder dan de rest van de kootholte en er zaten rode gaatjes in de huid. Ik vermoed dat het in ieder geval aan dit been mijt is, en dat larven zich een weg naar buiten hebben gevroten (gadsiedarrie). Morgenochtend tussen 8 en 9 uur bel ik de veearts voor overleg wat nu verder te doen. Heb er nu maar even mokzalf op gesmeerd.
hoe klein waren die mijtjes ook alweer?