Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Supertje schreef:Jordy wordt aankomend voorjaar/zomer beleerd.
Expres niet in de winter, omdat hij dan een heel stuk frisser is. Ik ken Jordy nu wel, en weet dat de kans groot is dat het dan fout gaat....
Eerder heb ik het nog niet aangedurfd met hem, was hij te angstig voor van alles.
Jordy kan al wel voor de sleep, tuig e.d. interesseert hem niet, ook een band die achter hem aansleept boeit hem niet. Maar probleem is dat hij helemaal over de zeik gaat als er iemand achter hem aan rent, als hij moet draven dus voor de sleep. De band is niet eng, maar die persoon wel.
Jordy ga ik absoluut niet in mijn eentje beleren, maar gaat door een prof beleerd worden. En dat is mijn oude stalhouder, hij kent Jordy ook goed, en heeft me toen wat onder het zadel betreft ook heel erg goed geholpen. Hij doet al zijn hele leven niets anders, en heeft bovendien (heel belangrijk) engelengeduld.
fjordkootje schreef:De eerste week zal Tommie nog niet zo snel uitglijden, dan zijn de ijzers nog niet spekglad van onderen. Veel plezier!
snowdon schreef:Nou 3 jaar geleden had snow ook ijzers toen hij pas beleerd was en hij is nog nooit uitgegleden. Kyra bij ons op stal heeft ijzers en staat voor de wagen en is ook nog niet uitgegleden.

desillies schreef:dit word meer een,"glijd mijn paard niet uit op ijzers?" topic

Maya schreef:Indezzz, die enorme lap incl foto's is nou niet bepaald handig... wil je het niet verwijderen? Je kan ook simpelweg @ NikitaGogo oid zeggen... Of je verwijdert die foto's en de tekst waar je niet op reageert...