Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Il0na schreef:Ik kom miss ook mee, met Supertje & Jordy!
Alss we haar pa zo gek kunnen krijgen,
en een slaapplaatsje voor de nacht ervoor kunnen regelen!
dus lief lachen gedurende de rit
Citaat:Citaat:Desillies, kan je trouwens inschatten hoe lang de rit nu gaat duren? Ik heb er nog steeds onwijs veel zin in, maar twijfel een beetje of ik dan nog goed genoeg ga zijn... Ik moet het de komende twee weken rustig aan doen, dus stap dan ook niet op het paard, maar pas weer daarna. Je had toch ook nog een uiterste opgeefdatum? Wat is dan je uiterste afmelddatum?
maya de rit blijft nu net zolang als dat ik al zei....
ik ga ervanuit dat als je je aanmeld je dan ook komt,dit omdat ik de 5 euro inschrijfkosten p/p ook uitgeef aan spullen en ik achteraf niet met overblijvende kosten wil blijven zitten (komen er ineens 6 niet dan is dat 30 euro die ik niet uit had kunnen geven),ik doe het voor mijn lol niet voor een katergevoel.....
in jouw geval vind ik het wel even anders,jij kunt er namelijk ook niet aan doen dat ze achterop je auto zijn geknald.
mocht je denken dat het niet gaat laat me dat dan voor de 30 van deze maand weten dan kan er een ander in jouw plaats mee....
oké?

en verwacht ik dus toch betaling van de 5 euro.
(weet hij zelf niet
) Rottweilerreu, met een zeer aanwezig machogedrag. Vandaar mijn vraag. Met teefjes gaat het goed.
Wel heeft ze lichte staar en begint op leeftijd (bijna 10jr) te geraken, dus is ze niet zo speels.
Ik heb er zin in. 
Teuntje111 schreef:Wederom zou ik heel graag mee willen, maar wederom heb ik ook geen E-rijbewijs. Wel een (huur)trailer, auto en paard en deze combinatie mag net met een B-rijbewijs worden getrokken, maar de verzekering schijnt daar moeilijk over te kunnen gaan doen. Ik heb wel iemand in de vriendenkring die een E-rijbewijs heeft, maar of ik die zo gek kan krijgen???
Edit: ik had laatst geïnformeerd naar een 2-paards vrachtwagentje voor B-rijbewijs, maar dat was 125 euro huur per dag, 25 ct per gereden kilometer (is in totaal 250 km heen en weer) en ook nog eens 450 euro borg en volgetankt weer terug.. Dit werd me een beetje te gek.. Was toch niet van plan om er meer als 50 euro voor de huur uit te geven
desillies schreef:Teuntje111 schreef:Wederom zou ik heel graag mee willen, maar wederom heb ik ook geen E-rijbewijs. Wel een (huur)trailer, auto en paard en deze combinatie mag net met een B-rijbewijs worden getrokken, maar de verzekering schijnt daar moeilijk over te kunnen gaan doen. Ik heb wel iemand in de vriendenkring die een E-rijbewijs heeft, maar of ik die zo gek kan krijgen???
Edit: ik had laatst geïnformeerd naar een 2-paards vrachtwagentje voor B-rijbewijs, maar dat was 125 euro huur per dag, 25 ct per gereden kilometer (is in totaal 250 km heen en weer) en ook nog eens 450 euro borg en volgetankt weer terug.. Dit werd me een beetje te gek.. Was toch niet van plan om er meer als 50 euro voor de huur uit te geven
als jij aan de regel voldoet autogewicht+ laadvermogen auto+ gewicht trailer + laadvermogen trailer= minder dan 2300 kilo EN
gewicht trailer + laadvermogen is minder dan het eigen gewicht van de auto dan kan de verzekering daar niet moeilijk over doen.
je houd je namelijk aan de regelgeving......
Trailer weegt ook rond de 700 kilo. desillies schreef:als jij aan de regel voldoet autogewicht+ laadvermogen auto+ gewicht trailer + laadvermogen trailer= minder dan 3500 kilo EN
gewicht trailer + laadvermogen is minder dan het eigen gewicht van de auto dan kan de verzekering daar niet moeilijk over doen.
je houd je namelijk aan de regelgeving......
Citaat:Auto weegt 1200 kilo, trailer plus mijn paardje 1150, dus net 50 kilo te veel, maar ik dacht dat die regel op ging tot 3500 kilo?
Cheveyo schreef:Dus het laadvermogen is 1400 kilo? en je auto is 1200 kilo? en wat is het laadvermogen van je auto?
Mijn 2-paards trailer weegt leeg 620 kg.
, heb het dan ook uitgelegd in mijn berichtje
Cheveyo schreef:deze Josti had het in de gaten dat ze verkeerde woorden gebruikte, heb het dan ook uitgelegd in mijn berichtje
Iemand een 1-paards trailer in de aanbieding?