en ik zal ongetwijfeld zelf ook als een prinsesje gaan zitten. dit is wel één van de zadel waarvan ik meteen enthousiast was toen ik het op het net tegenkwam, net als de torsion en later de barefoot ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Soxje schreef:Ja graag. Ik ben zelf minimaal bedeeld qua achterste maar er rijdt ook een bijrijder op dus moet het toch minimaal 17,5" zijn.

Je mag er ook dressuurwedstrijden mee rijden.

) en nu ik er meer en meer over lees ga ik ook mijn twijfels er bij krijgen(zit toch wat te te dubben omdat ik vrij lange ritten maak en bang ben voor puntbelasting).
Pellie schreef:van triest uit meppel zijn ook niet pro-boomloos, ik vind het zo slecht stroken met al die endurance ruiters die boomloos rijden...
.
) en het model is ook erg fijn/ ruim, zodat je niet t gevoel hebt dat je in een houding gedwongen wordt, maar je gaat er wel vanzelf netjes op zitten 
), maar deze paste niet goed op de verschillende tinkers waarop ik hem geprobeerd hebt. Had verschillende bomen uitgeprobeerd, maar hij lag gewoon op alle tinkers niet lekker. 
met leuk stofje en flossen eraan enzo
--> sorry offtopic