Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Teuntje111 schreef:Dit is de laatste echt erkende keuring geweest van het ICS, zolang ze niet hun licentie weer terug hebben. Binnen het PVE zijn er tegenstrijdige berichten naar buiten gebracht, mevrouw Vonk zei dat hij niet rechtsgeldig was, maar haar meerdere zei dat hij wèl rechtsgeldig was, omdat de keuring al in behandeling was vóór 14 september. Alle leden waren al uitgenodigd op het moment dat de licentie kwam te vervallen, daardoor mocht deze keuring gewoon nog doorgaan.
Citaat:Heb nog even met Gertrude gesproken en die had weer 3 kwartier met Mevr. Vonk a/d telefoon gezeten en daar kwam uit naar voren dat deze keuring meer voor de 'fun' was. Dus zodat je weet wat je merrie scoort. Maar wat ik er persoonlijk uit begreep niet rechtsgeldig???
Citaat:We hebben een goed draaiend stamboek met een ras waar we trots op kunnen zijn.
) en slechts enkelen daarvan houden zich daadwerkelijk bezig met stamboekzaken...
irish_lady schreef:
En ik hoop bij God dat Marijke de licentie niet terug krijgt! Liever geen stamboek dan zo'n stamboek!
irish_lady schreef:Ik raad iedereen aan om de paardenkrant van vandaag te lezen! Daar staat een heel stuk in over het intrekken van de licentie