Teuntje111 schreef:De premie en ster staan al in haar boekje
Tuut tuut, dat is snel. Wel leuk, kan je pronken
Handig dat dat op de keuring gedaan word. Bij het NST is het dit jaar voor het eerst. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Teuntje111 schreef:De premie en ster staan al in haar boekje
Handig dat dat op de keuring gedaan word. Bij het NST is het dit jaar voor het eerst.
Teuntje111 schreef:De premie en ster staan al in haar boekje.
Ann schreef:Dus er zijn vandaag premies uitgedeeld op een niet-erkende keuring door een niet-erkende keurmeester?

CarS schreef:Allereerst Teuntje 11 ..je hebt een bloedmooie tinker en zeker een prachtstermerrie waar je trots op moet zijn....
MAAR!!!!!!
Schiet mij maar lek ....maar iedereen heeft het nu helemaal joepiedepoepie over de keuring maar heeft niemand iets gevraagd over hoe nu verder enz.
wat zijn de premie's/paspoorten enz. nog waard als het echt einde ICS is...
Is het PVE onzin naar buiten aan het brengen???
Weet Mariska_28 mischien niet waar ze het over heeft???
Kan me voorstellen dat als je er met een merrie was dat je door de spanning ziets had van..mijn paard gaat voor nu.
Maar blijkbaar stikte het van de fotograven/kijkers enz.
Wat was de verklaring van de keurmeesteres of een ander ICS verantwoordelijke...
CarS schreef:Ohohohoohhh Kiara.....dat was volgens mij niet de bedoeling....
Maar ook daar zal Marijke wel een "goede" verklaring voor hebben....
Kiara schreef:CarS schreef:Ohohohoohhh Kiara.....dat was volgens mij niet de bedoeling....
Maar ook daar zal Marijke wel een "goede" verklaring voor hebben....
Waarom roept ze dan door de microfoon iets van 'er waren/was nog een veulen dat nog gechipt moest worden. Waar is die? dan doen we dan nu'