Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En rustig aan doen en keuzes maken is iets wat je moet leren. Ik heb vroeger ook gehad dat ik doordeweeks hard bezig was met de studie in het weekend dan bij mijn ouders thuis maar wel hele zaterdagen en zondagen op stap. Toen trok ik dat nog wel.. nu niet meer
Tegenwoordig trek ik echt aan de rem en zeg ik gewoon bepaalde afspraken af als ik een weekenje rust wil hebben. Heerlijk
ik in ieder geval nooit
Wel de afspraak gemaakt als ik me onveilig voel door de agressie van de kids stop ik met werken en kom ik pas terug als mijn ribben weer helemaal heel zijn.

lekkere vriend dan!!crazy_funky schreef:zo he dit gaat echt snel zeg!!
zit nu in de les even te bokken![]()
beterschap wenk!
lekker dan, t zal je dochter maar zijn die zwanger is van je vriend..lekkere vriend dan!!
jeanie: wat is er dan gebeurd met je ribben? of heb ik daar overheen gelezen??
En nu hopen dat hij de boodschap begrijpt, want de wedstrijd na 8 oktober is het weer de bedoeling met een gewoon trensje te rijden.

.
deel 6 en loop meteen alweer 4 pagina's achter
Ben veel te druk met de keuring om het bij te houden, na het weekend lukt het misschien beter
Met Flan zou ik zo’n hoog parcoursje niet gauw doen want die is toch wat ondeugender en heel zwaar te rijden met springen. Ik ben serieus dolgelukkig dat zijn baasje dat toen ooit gevraagd heeft. 
Vasthi schreef:Kiara, laat ook even weten hoe het met jou en Kiara is? Gaat het al beter met haar nu de jeukperiode een beetje over is?
Kiara is haar ex-tinkertje.baileys schreef:Ik ben zooooo blij niet meer afhankelijk te zijn van anderen wat dat betreft. Trailer + rijbewijs was best een investering maar wel superhandig het allebei zelf te hebben. Hoewel je dan met 4 paarden nog niet ver komt natuurlijk

jammer dat je het niet eerder signaleerde of er wat meedeed. mensen wachten altijd tot het bijna te laat is hè? >;) 

én ze weten natuurlijk dat Jan en ik er 1) iedere avond zijn 2) ook nog eens met z’n 2-en komen… dus vast wel een handje over hebben.
Heerlijk ook als dat er straks in ligt en op zit. Ik vind zo’n pas verbouwd huis altijd zo lekker ruiken