Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

snowdon schreef:Kom op zeg, dat lijkt tegenwoordig overal wel te gebeuren. Als je gewoon goed uitkijkt en nadenkt en je paard gewoon laat keuren, zit het wel goed hoor.
Ik vind het allemaal wat overdreven. Tuurlijk zijn er slechte ervaringen met bepaalde stallen, maar ook bij die stallen zijn heel veel tevreden mensen. En ook de ontevreden mensen hebben in meerdere gevallen er wel een heel leuk paardje aan overgehouden.
), maar ik denk niet dat ik, als ik ooit nog eens een andere tink aan zou schaffen, weer bij Gadedijk zou gaan kijken (zeg nooit nooit natuurlijk...).
Alleen zou ik wel weer teruggaan naar die handelaar voor een 2e keer, maar dan beter op de hoogte van vanalles

)
April is best nog in de groei en verandert steeds van fors naar puberfiguurtje
Lady Guinevere is een leuke merrie om te zien, was druk bezig met eten, haar veulen Valiant keek even de kat uit de boom, maar kwam toen toch kennis maken. Grote zwarte drachtige Jayne had van die fantastische appeltjes door haar zwart heen. Lieve mooie merrie. Helaas kreeg ik geen click gevoel bij deze 3 meiden. Ik kreeg het wel bij Zinna, een 9 jarige merrie die pas 2 dagen op de Tinkerboerderij stond. Ze moest zich nog thuis gaan voelen, en straalde nog een "help waar ben ik"-gevoel uit. Robin gaat proberen om haar zelf te houden.
) bleef.
Da's mijn trouwe chauffeuse, die net nog belde me de vraag of ik vannacht had kunnen slapen. Het antwoord was NEE. 
op filpje ziet ze er ook heel erg leuk uit! (ook een tink waar ik meteen verliefd op zou worden 

fjordkootje schreef:Als je 't niet erg vindt, ik zet mijn goddelijke lichaam liever niet zo groot op bokt.....