Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacky2 schreef:als alles goed gaat dan kom ik met macho naar de keuring in koudekerke in zeeland !![]()
ik heb net de inschrijfformulieren uitgeprint !
odilia schreef:de eigenaar heet nelly van brunschot
maar weet je ook hoe laat ze moet lopen ongeveer, ik ben het vergeten dat de eigenaar te vragen laatst tja blond he
odilia schreef:Dan klopt dat. Als paard naam staat die naam ook en ook als eigenaar. Foutje dus. had er al over gemaild met degene die de catalogus doet.
maar weet je ook hoe laat ze moet lopen ongeveer, ik ben het vergeten dat de eigenaar te vragen laatst tja blond he 
Bonte schreef:jacky2 schreef:als alles goed gaat dan kom ik met macho naar de keuring in koudekerke in zeeland !![]()
ik heb net de inschrijfformulieren uitgeprint !
Je mag het ook ingevuld mailen, als je zelf het geld overmaakt. Dan weet je zeker dat het is aangekomen
jacky2 schreef:hoi,
even een vraagje ?![]()
ik moet invullen inwelke rubriek je tinker meedoet ?
dit wordt de eerste keer voor macho,dus moet ik hem dan bij registerruinen (3-6) inschrijven ??????
Bonte schreef:odilia schreef:Dan klopt dat. Als paard naam staat die naam ook en ook als eigenaar. Foutje dus. had er al over gemaild met degene die de catalogus doet.
okey, is goedmaar weet je ook hoe laat ze moet lopen ongeveer, ik ben het vergeten dat de eigenaar te vragen laatst tja blond he
Tinkermuts schreef:ik kom je supporteren![]()
knuf voor Lis

)), maar ik heb ons nu al ingeschreven voor Uden... of mag je in hetzelfde jaar ook aan meerdere keuringen meedoen (gewoon voor de lol?)
):
. En ik hoop over een jaar of twee jaar weer op een keuring te komen met een veulen naast Anouk
. snowdon schreef:Ik probeer er in Houten te zijn (zonder paard) en ben er bij in Koudekerke!
Uden gaat niet lukken denk ik en Beilen is te ver weg.
. Zeeland weet ik nog niet zeker is zo'n end rijden