belle_boef schreef:Annoniemand. Wat bedoel je met lompe uitstraling? Puur het massieve van het lijf en behang?
De meeste Tinkers hebben namelijk een hele zachte vriendelijke blik qua uitstraling
Ja, de bouw inderdaad. En dat grove behang erbij.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knert schreef:Folani schreef:Volgensmij is ze het wel echt, engelse import met een oud pasport van de Gypsy cob society.
Met een beter foto voor het beeld
[ [url=m/RgM2ce.png]Afbeelding[/url] ]
Is dit hetzelfde dier? Hier vind ik hem wel meer op een tinker lijken en vind ik hem dus niet mooi. Andere foto vind ik mooier
Lindsey_99 schreef:Gewoon even de berichten hier doorlezen; staat genoeg bij.
Je houdt van het koudbloedkarakter en het zwaardere type, of kunt er niet tegen.
Ze zijn heel divers wat 'kunnen' en 'willen' betreft. Vaak zijn ze toch een tikje eenkennig, en als ze je vertrouwen zijn het geweldige paarden. Doen ze dat niet, dan zorgen ze zelf voor hun hachie en heb je een taak te doen.
AnnoNiemand schreef:Zoals hier in het topic al genoemd wordt vind ik het vooral heel lelijk als ze bont zijn en heel veel wit hebben. En dan vooral als ze zo'n witte kop hebben, zoals dit zegmaar:
[ [url=m/qCseaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/enEygd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gRZXMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder vanwege het CPL gebeuren zou ik er ook niet aan beginnen.
. hoefijzers schreef:Ik zal er zelf geen een aanschaffen. Dat vele haar is veel werk en ze hebben veelal last van rasp,mijt en CPL. Al die extra zorg moet je wel willen.
Het zijn geen heethoofden, nuchter en slimme dieren. Concequent moet je wel zijn dan heb je er een fijn dier aan.

Knert schreef:Lindsey_99 schreef:Gewoon even de berichten hier doorlezen; staat genoeg bij.
Je houdt van het koudbloedkarakter en het zwaardere type, of kunt er niet tegen.
Ze zijn heel divers wat 'kunnen' en 'willen' betreft. Vaak zijn ze toch een tikje eenkennig, en als ze je vertrouwen zijn het geweldige paarden. Doen ze dat niet, dan zorgen ze zelf voor hun hachie en heb je een taak te doen.
Ik houd van koudbloed karakter; fjord.
Ik houd van zwaarder type; grote zware fjord van 1,56! Hij woog zelfs 740 kilo. Maar nu weer op gewicht.
En toch... doe mij maar mijn fjord. En geen tinker.
Ik vind ook de Tinkers met veel wit lelijk. Die drie foto’s op een rij. Oef.. die middelste.

en idd de baasjes zijn vaak leuke mensen. 

en ze zijn nog langer