Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cayenne schreef:Ik zou ook een link naar dit topic in je advertentie zetten. Wel zo eerlijk en het verduidelijkt de dingen waar je over struikelt.
De vraagprijs vind ik idd ook erg hoog. Daar zou ik eerder 1000 euro afhalen.
Anoniem schreef:TS ik lees al die tijd stil mee en vind het dapper dat je nu de knoop doorhakt.
Echter ga ik wel mee wat betreft de kritiek over de vraagprijs.
Voor degenen die zeggen dat 't paard niets mankeert, lezen we dezelfde advertentie? In de advertentie wordt gesproken over 'liever/beter niet in een enkelspan' , er wordt gesproken over diastasen en een schuine/scheve kies waar het paard 'geen last van heeft'. Al met al koop je dus wel een projectje, en vind ik het wel een prijzig projectje. Ik zou er dan in ieder geval bijzetten dat over de prijs onderhandeld kan worden.
TS, ga je hierna opzoek naar een nieuw paard? Ik hoop dat je paard een fijn huisje krijgt en jij weer kan genieten in plaats van een constante strijd te moeten voeren!
Mara2000 schreef:Anoniem schreef:TS ik lees al die tijd stil mee en vind het dapper dat je nu de knoop doorhakt.
Echter ga ik wel mee wat betreft de kritiek over de vraagprijs.
Voor degenen die zeggen dat 't paard niets mankeert, lezen we dezelfde advertentie? In de advertentie wordt gesproken over 'liever/beter niet in een enkelspan' , er wordt gesproken over diastasen en een schuine/scheve kies waar het paard 'geen last van heeft'. Al met al koop je dus wel een projectje, en vind ik het wel een prijzig projectje. Ik zou er dan in ieder geval bijzetten dat over de prijs onderhandeld kan worden.
TS, ga je hierna opzoek naar een nieuw paard? Ik hoop dat je paard een fijn huisje krijgt en jij weer kan genieten in plaats van een constante strijd te moeten voeren!
Dat het een eerlijke advertentie is betekent niet dat de vp dan maar (bijna 50% zeggen sommigen....) lager moet.
Meeste advertenties zijn, bewust of onbewust, niet eerlijk. Moet daar dan, als dat er bij de keuring uitkomt, ook minimaal 50% af? Flauwekul.
Paard mankeert niets, oude genezen blessures waar geen hinder van is, zijn niet belangrijk. Paard lijkt me geen projectpaard, huidige eigenaar is het project.
Bij een uitstekend, liefdevol, blijvend adres zou er 10-15% af kunnen. Misschien..