Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
gatecrascher schreef:Het lijkt mij ook erg leuk om een dagje te komen kijken. Ik ben sinds september vorig jaar in het bezit van een tinkermerrie en zou het erg leuk vinden om als nieuwkomer zo'n dagje onder de tinkermensen mee te maken. Wel een klein drempeltje want ken natuurlijk niemand en kom waarschijnlijk alleen.. maar het lijkt me wel erg leuk.
mascha_king schreef:Wij waren 4 jaar geleden ook nieuwkomers heb me nog nooit zo welkom gevoeld ergens.. zo leuk en enthousiast ontvangen! Zal ik nooit vergeten
Ook niet dat Patrick me naar ene Leo stuurde en ik toch echt opzoek ging naar een kerel... sorry Leo
M_D_H schreef:mascha_king schreef:Wij waren 4 jaar geleden ook nieuwkomers heb me nog nooit zo welkom gevoeld ergens.. zo leuk en enthousiast ontvangen! Zal ik nooit vergeten
Ook niet dat Patrick me naar ene Leo stuurde en ik toch echt opzoek ging naar een kerel... sorry Leo
Is dat 4 jaar geleden al weer?
Jullie waren heel welkom, maar ik meen mij te herinneren dat ik jullie honden meerdere malen die nachten vervloekt heb![]()
![]()
(Het waren toch jullie honden?)
mascha_king schreef:M_D_H schreef:
Is dat 4 jaar geleden al weer?
Jullie waren heel welkom, maar ik meen mij te herinneren dat ik jullie honden meerdere malen die nachten vervloekt heb![]()
![]()
(Het waren toch jullie honden?)
Ja was een van onze f*cking honden... die mocht nooit meer mee.. ik had ze bijna vermoord toen...
Dott schreef:Hoe zat het nou trouwens eigk met die inschrijving? Je krijgt bevestiging en moet daarna betalen? Of moet je eerst betalen voor je bevestiging krijgt?
jolien27 schreef:Wat fijn dat het topic er weer is.
Ik heb een een flink aantal jaar geleden meegedaan in Leusden.
Sinds enige tijd heb ik met mijn knapperd les van Evy. Hopelijk gaat zij mee doen met deze merrie een dochter van mijn 1e paard.
jolien27 schreef:guppekop schreef:Sorry ladies voor late reactie
Ik ben om 7.30 vertrokken vanochtend en was pas 21.30 thuis vandaag, heb de openingspost aangepast en naar Animal gestuurd, zij gaat het nu keuren en als het goed is dan komt het topic terug
Ik wil foto een van maddy in het andere topic plaatsen, maar lukt niet. Kun jij dit doen?
carolina1278 schreef:Bij het mennen, is er daar een wagen beschikbaar of moet je je eigen wagen meenemen?