Je bent altijd welkom en hij gaat niet zomaar weg hoor! Helaas de zelfde reden waarom ik Eevje heb weg moeten doen...
Janesho is vandaag alvast gewassen, heerlijk in het zonnetje. Nu hopen dat ie zich schoon houdt tot zaterdag!
Knappe Janesho , leuk om hem Zaterdag irl te zien Forrest heeft zijn manen en staart in de voorwas gehad , de rest komt Zaterdag wel Blijft leuk , spiegelen Inmiddels 11 jaar samen ,en de benen komen er inmiddels bijna onderuit En zijn 3 jarige vriendje Cullan
wauw ik ben echt weg van jill wat lief al dat kleine spul!!heerlijk op buitenrit geweest met Caydowaterratje
Super leuk weer een Tinker ITP! Ik ben de trotse eigenaar van Randy een Tinker ruin van 18jaar, 146cm hoog.Aan het werkSamen met de Tinker van mijn moeder, Prince een ruin van 15jaar
Knappe Randy en Prince Leuk, nieuwelingen in dit topic.Kato alweer 8, wie waren ook alweer haar ouders.Die flehmfoto met Caydo, zo leuk!
Leon, Kato haar ouders zijn Gilbert van den Berg (n's t nederlands kampioen ruinet, ggk dekhengst ics)en Dyalhara (2 de premie merrie cob denk ik)Halfzus van Hector!
Woow wat een pracht foto's! Morgen gaan onze paarden weer voor het eerst op het land dus ik hoop dan wat mooie nieuwe foto's te kunnen schieten Hier nog een foto van Prince in z'n geheel, prince loopt ook voor de kar