Ik snap het helemaal hoor! Was gewoon grappig en maar net hoe je het leest. Maar vond het gewoon erg leuk atwoord van je. Kids jij gaat t proberen en schrijft je in.. Op naar de Tinkerdagen dan maar gewoon he
Jschaffer
Geplaatst: 28-02-15 11:21
Ik doe ook mee met DotCom zaterdag L1 dressuur 60 CM springen. Zondag L1 dressuur, cross beginner.
Maar ik lees toch echt meer L,m en z dan btjes haha.. Ohh wou dat ik ja kon zeggen.. Ben heel erg benieuwd wat die van mij doen. Maar vaan de andere kant.. wij doen ook verder niets aan wedstrijdjes ed.
Lowara
Geplaatst: 28-02-15 19:13
pipo schreef:
ohh wat een hoop goed ingereden vlekkies...
hoe vaak ik wel niet bij Leusden al niet voor mijn leven opzij heb moeten springen omdat er wat voorbij denderde.... Maak je maar niet geen zorgen, er zitten mooie tussen,maar ook flinke onbestuurbare tanks dat is juist de charme!
hihi dus ik hoef me eventueel niet eens te schamen Dan hoop ik helemaal dat ik tegen die tijd vervoer heb! Stomme vraag misschien, maar kan ik me dan beter inschrijven en afzeggen of afwachten en pas inschrijven als ik zekerheid heb??
Hier van de week ingeschreven voor de L1 met Kingie. Leuk, dan heb ik zowel paps als mams een proefje gereden vast. En dan over een paar jaar Selenya...
carolina1278
Geplaatst: 01-03-15 00:03
Hier zit ik nog braaf te wachten op antwoord op mijn mail aan Michel, maar aangezien iedereen zich aan het inschrijven is, ontploft zijn mailbox.. hahah dus even niet meer inschrijven, dan heeft hij tijd om mij te antwoorden