Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azara71 schreef:Ze heeft geen zomer exceem, is ze op getest, en alles was negatief, zoon heeft nergens last van ..
Cioccolato schreef:Heb je nou zon blad voor je hoofd? Je reageert totaal niet op posts. Je verdedigd jezelf alleen maar. Omdat je een: 'ja je moet fokken' wil horen?
Ga zelf eens goed naar je merrie kijken.. als het een hengst wordt, of het veulen moet ooit verkocht worden..
Daarbij zijn er al genoeg kwalitatief minder goede veulens op de markt. De reden 'omdat mijn merrie het leuk vindt' is geen reden om te fokken, noch te vermeerderen. Waarschijnlijk omdat jij het zo leuk vindt?
Kijk op mp, daar staan zat leuke correcte veulentjes!

Azara71 schreef:Cioccolato schreef:Heb je nou zon blad voor je hoofd? Je reageert totaal niet op posts. Je verdedigd jezelf alleen maar. Omdat je een: 'ja je moet fokken' wil horen?
Ga zelf eens goed naar je merrie kijken.. als het een hengst wordt, of het veulen moet ooit verkocht worden..
Daarbij zijn er al genoeg kwalitatief minder goede veulens op de markt. De reden 'omdat mijn merrie het leuk vindt' is geen reden om te fokken, noch te vermeerderen. Waarschijnlijk omdat jij het zo leuk vindt?
Kijk op mp, daar staan zat leuke correcte veulentjes!
Je kunt ook normaal reageren .. Azara ziet er beter uit dan merries die alleen maar voor de fok worden gebruikt ! Ja 3 jaar geleden was ze helemaal afgedankt maar nu is ze niet meer te herkennen.
Cioccolato schreef:Ik heb het over de merrie waarmee je wil dekken, waarover dit topic gaat. Niet over andere zaken of merries, niet over Azara.