Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuke Tinker in je profiel, bijzondere aftekeningen! Tips? Niet echt, volg gewoon je hart maar hou verstand erbij als je toevallig op een paardje stuit. Ik hoop dat je je droom kan waarmaken!
) Héérlijk die rust. Gisteren zou ook de hoefsmid komen, hoeven van de paarden klaarstomen voor onze vakantie volgende week. Jammer genoeg kwam hij er dus niet door.. Vanochtend is hij dan wel gewoon langsgeweest. Hun hoeven zien er dus weer netjes uit zoals het hoort. Ik hoop echt dat het goed gaat gaan! Ook gehoord dat mijn bestelling is toegekomen in onze ruiterwinkel, dus daar gaan we morgen ook achter.. 
Jammer genoeg geld niet om nieuwe te kopen.
Maar liever 500 euro meer betalen voor je droomdier die kerngezond is dan dat je die 500 in de eerste maandem kwijt bent aan DA kosten.

Ik was laatst op de paardenmarkt in Nuth ook head over heels verliefd op een tinkertje. Heel dun en volgens de handelaar werd bij de oude eigenaar niet naar de tanden van het paard gekeken, dus zag ie daarom zo 'zielig' uit. Wat een knuffelbeertje was dat... zo lief!
(mits zijn zaadjes niet in orde zijn zeg maar
) Ik ben suuuuper happy momenteel want we hebben een ideale contact persoon voor Amerika. Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen met hem. Ik vind het veel fijner als de hengsten niet natuurlijk meer hoeven te dekken want een van onze merries heeft Guess al een flinke trap gegeven toen ze toch echt goed hengstig was. Dus er kan zo gemakkelijk iets mis gaan als je het niet verwacht...
Het is dat ik thuis geen plek heb voor een Tinkie, anders stond hij allang het grasveld te maaien :Y